2014. május 17., szombat

1.fejezet-5.rész (+16)

Sziasztok! Nagyon sajnálom,hogy ennyit kellett várni,de sajnos nem volt időm semmire.Szerintem ez a rész nagyon rossz és rövid is lett,de a véleményeteket szívesen elolvasom a kommetekben.Jó olvasát!

Figyelem!A rész nem véletlenül +16-os,mivel durva jelenet is van benne!Mindenki saját felelősségére olvassa!

Jó olvasást! :)

Bridget Gilbert

Aisha Freese

Tudom,hogy nem kellett volna,hogy érdekeljen hogy a (volt) barátom ott áll tőlünk pár méterre,és az arcomra is az ülhetett ki,hogy teljes mértékben hidegen hagyott.De legbelül nem így volt,valahogy úgy éreztem,hogy megcsaltam.Tudom,hogy közel vagyunk a szakításhoz,meg szünet van,de akkor sem kellett volna.
David furcsán nézett rám,méregetett,aztán vissza a bejárathoz,és leesett neki.
-Úristen-kapta a szája elé a kezét.Te...?-én pedig egy aprót bólintottam.-Mekkora egy barom vagyok istenem.
-Hagyd,nem nagy dolog,nem jelent semmit-legyintettem.
-Jó,csak tudod annyira megtetszettél nekem.Először is udvariatlan voltam olyan szempontból,hogy így neked esek,a másik az hogy barátod is van.De én megyek is.Szia-köszönt el.
Intettem neki egyet,majd sóhajtottam egyet.
***
Épp a cuccaimat pakoltam bele egy táskába,amit Daisy és Hayley hozott be nekem délelőtt,amikor bekopogott a nővér.
-Kisasszony,maradnia kéne még holnapig.A doktor úr jobban szemügyre vette a reggeli vizsgálat eredményeit,és úgy döntött maradnia kell holnapig,hogy biztosra menjünk,hogy már nincs semmi baja.
-Rendben-mondtam szárazon,majd kiment,megforgattam a szemeimet és elkezdtem mindent kipakolni.Remek.Semmi bajom sincs,de maradnom kell.Tiszta szuper,nem?
Megírtam a barátnőimnek,hogy még bent kell maradnom egy napot,mert a doki úgy döntött.Azt válaszolták akkor este bejönnek.De jó,legalább nem fogom halálra unni magam.A telefonom egyébként totál lemerült,annyi volt a szerencsém,hogy ott volt nálam a töltő is,és még szabad konvektort is találtam.

Zayn Malik


Csak rezzenéstelenül bámultam az előttem csókolózó "párt". Nem hittem a szememnek.Ais tényleg ennyire haragudna rám?Ezek után van is oka rá,és én is rettenetesen dühös vagyok magamra.Annyit láttam utána,hogy az ismeretlen pali mondott valamit Aishanak,ő bólintott majd elbúcsúztak egymástól,a "barátnőm" pedig sóhajtva sétált vissza a kórházba.Én sem akartam most zavarni,nagyon kibuktam én is,ő meg szerintem látni sem akar engem,úgyhogy úgy döntöttem hazamegyek. Annyira idegesített ez az egész,de nem mondhattam azt,hogy megcsalt mert már talán nem is vagyunk együtt,ő már valószínű hogy magában lezárta a velem együtt töltött életszakaszát és elfelejtette,és megtalálja majd  Őt,akivel boldog lesz,és nem fogja elhanyagolni,úgy mint én.Most mindent megadnék azért,hogy visszakaphassam,vagy akár kaphatnék egy hetet,hogy helyrehozzak vele mindent.De hát ennek a valószínűsége egyenlő a nullával,azaz teljesen esélytelen.
Ezek a gondolatok jártak folyamatosan a fejemben minden nap,mióta elköltözött.Képtelen vagyok felfogni hogy nincs már itt mellettem.Reggel,mikor korán felkelek,nem látom,ahogy ő még édesen alszik mellettem,nem mászhatok be mellé este és nem ölelhetem át a derekát és nem húzhatok közel magamhoz.Talán soha többé.
Na igen...és ha ő megtalálja az igazit,akkor velem mi lesz? Fogalmam sincs,de egy biztos,őt soha nem fogom elfelejteni.Akkor sem,ha mással lesz együtt és nem velem.
Este hat óra fele Liam  felhívott,hogy nincs-e kedvem elmenni vele és a többiekkel az egyik bárba iszogatni.Rögtön belementem,legalább elfelejtem egy kicsit Ais-t meg amúgy is,koncerteken kívül ritkán találkozunk öten.
Megbeszéltük,hogy a bár előtt találkozunk,mindenki külön jön,mert túl feltűnő lenne,hogy öten indulunk egyszerre,egy helyről valahová,és még jönne a sok kellemetlenséget okozó paparazzi.
A legközelebb eső szórakozóhelyet választottuk.Mindannyian rendeltünk,aztán leültünk az egyik asztalhoz.Én feltűnően sokat ittam,már rögtön az elején,nem voltam még részeg,de a kellő jókedvem az megjött.

 Louis Tomlinson

Zaynen már látszott az elfogyasztott alkohol mennyisége,és úgy határoztam leállítom.
-Zayn,szerintem elég lesz már.-kaptam ki a kezéből a vodkával teletöltött poharat.
-Dehogyis,józan vagyok még belefér-vette vissza,majd egy szuszra lehajtotta.-Liam,ideadod azt a boros üveget?
Liam félve adta oda neki,de én gyorsabb voltam és az én kezeim közé jutott a vörös folyadékkal megtöltött üveg.
-Nem!-jelentettem ki Zaynnek határozottan-Elég lesz,Zayn, full részeg vagy!
-Ez hülyeség-röhögött ki majd kitépte a kezemből a boros üveget.-Ez az utolsó,ígérem.
-Na jó-forgattam a szemeim.
Ígéretét egyáltalán nem tartotta már nyolc órára sikerült berúgnia.Amikor úgy láttam,hogy haza kéne vinni,megfogtam a pólójánál fogva és kihúztam a bár elé.
-Zayn,most a lesz a legjobb,ha hazaviszlek,szépen elmész aludni s kialszod magad,holnap reggel próba és Paul leszedi a fejed,ha másnapos leszel,ráadásul holnap tuti ott leszel az újságokon és azért is ki fog akadni!
-Nem.-rázta a fejét-Mennyi az idő? 8? akkor még be lehet menni a kórházba,menjünk látogassuk meg Aishat-indult el.Utána akartam futni,de a sarkon eltűnt én pedig idegesen mentem vissza Niallékhez.Tudtam hogy baj lesz,de már nem tudtam mit tenni.Ezerszer próbáltam elérni a részeg haveromat,de nem volt elérhető.

Aisha Freese

Kopogást hallottam az ajtó túlsó feléről.
-Itt vagyok-kiáltottam,azt ajtón pedig egy cseppet sem idegen ember toppant be.
-Te?-néztem Zaynre.-Mégis mit keresel itt?Mit akarsz még?
-Bocsánatot szeretnék kérni.-mondta vigyorogva.Közelebb jött hozzám,és áradt belőle a piaszag.Ivott.Fintorogva el toltam magamtól.
-Na Aisha,kérlek szépen hallgass meg!Nem gondoltam komolyan semmit!Ezt te is tudod és szeretlek,nem akarlak elveszíteni,nem tudnám feldolgozni!Hogy miért?Azért mert SZERETLEK!-majd közelebb jött,aztán ajkai hozzáértek az enyémhez.Ott és akkor mindent megbocsájtottam neki,hagytam hogy tegye,amit akar.Még ha részeg is,de legalább ilyenkor igazat mond.
-Vigyelek ki innen?-nézett bele a szemeimbe,én pedig az övéiben majd' elvesztem.Némán bólintottam,aztán rákulcsolta a kezét az enyémre ,és valahogy kiosontunk az épületből.Az utcán már csak a  lámpák fényei világítottak,az egész környék sötétségbe borult.Valami elhagyatott helyen bóklásztunk,én pedig egyre jobban kezdtem félni.
Aztán mikor egy zsákutcába értünk Zayn személye mintha 180 fokos fordulatot vett volna.Egyszer csak a hatalmas keze csattant az arcomon.Nem tudtam hova tenni ezt az egészet.
-Azt hitted meg fogok bocsájtani azután,hogy egy tök idegen palival látlak smárolni a kórház udvarán?És nem érdekel,hogy már nem vagyunk együtt!-az utolsó mondatot nem tudom honnan vette,nem is szakítottunk-Ismerlek nagyon jól,soha nem gondoltam volna,hogy pont belőled lesz egy ekkora ribanc!
-Zayn,nem igaz!Szünetet tartunk,nemde nem pedig szakítottunk.Van különbség a kettő között!Amúgy meg semmi közöd neked ahhoz hogy mit csinálok!Rohadtul leszarom,hogy mit gondolsz rólam,másfél hónapig nem érdekeltelek.Ez miattad van,magadnak köszönheted és ne nekem panaszkodj hogy mekkora kurva vagyok!Ha meg az vagyok,az pedig az én bajom!
-Ne bassza már meg az ég mekkora szája lett valakinek!Na ide figyelj!Nekem ne feleselj,kinek érzed magad?!Kell még egy pofon?!Rendben!
De mégsem pofozott meg hanem a sípcsontomba rúgott egyet,én pedig hatalmas síkitással estem a földre.Felálltam,ő pedig végignézett rajtam.
-Látom szívós kis csaj vagy!Hah,mondjuk ezt már régóta tudom-vigyorgott gonoszan.-Fogalmam sincs,hogy hova kerültem én veled amikor már ismertelek és véletlen összefutottunk egy házibuliban.Te nem emlékszel arra az éjszakára?-célzott arra a bizonyos estére.Na igen.Khm.Szerintem nem kell részleteznem semmit.
-De sajnos,és életem egyik legrosszabb emlékei között szerepel.
-Rossz válasz-majd gyomorszájba vágott.Újra földre kerültem,de már nem tudtam felállni.Már tiszta lila volt a kezem-lábam,néhány helyen egy két seb is feltűnt,amiből később csúnya heg lesz.
Amikor Zayn úgy látta,hogy képtelen vagyok felállni,szó nélkül ott hagyott,és elment.Nekem patakokban kezdtek el folyni a könnyeim.Nem tudom,hogy ez az alkohol hatása volt-e vagy tényleg ennyire utál.Amikor már képes voltam felállni,lassan visszamentem a kórházba és felosontam a szobámba.Reggelre ki kell találnom valamit,hogy mit mondok az orvosnak a foltokról.

Zayn Malik

Reggel nyomottan ébredtem fel a telefonom csörgésére.Louis volt az.
-Haló-szóltam bele mogorván.Nem szeretem,ha felébresztenek.
-Haver,emlékszel valamire a tegnap estéből?
-Annyira,hogy elmentem Ais-hoz a kórházba és utána már semmire
-Paul már többet is tud,tele van veled az újság haver!Be kell jönnöd a stúdióba.Most!
-Jó,jó megyek-majd letettem és elkezdtem azon törni a fejem,vajon mit tehettem,és tuti,hogy valami botrányosat.De mit?


6 megjegyzés:

  1. Basszus Brigó!!! Most én asszem megcsaplak!! Ès miért?
    Mert itt hagytad abba!!!!!
    Na de Zayn Malik!!! Mit képzelsz magadról?? Bujjá' el te paraszt!! -.- hú basszus remélem Paul jól szétver!!!!
    Szegény Aisha! Miért pont ebbe a vad baromba szeretett bele??? Sajnálom... meg mit művel vele ez a dög -.-.-

    Na de...
    NEM LETT RÖVID
    NAGYON JÓ LETT
    ANNA IMÁDJA
    KAPSZ 2 KECSKÉT ÉS A KECSKE AD TEJET ÉS AHHOZ KAPSZ KEKSZET
    BRIGI MOST ÖRÜL
    Na most már te is Happy vagy...


    De most elszomorodsz mivel befejezem a komit :'( tudom h szereted olvasni és engemet is szeretsz (nincsen nagy egom) de muszáj.... majd a kövihez hosszabbat írok!! Oké? Ja.

    Puszika : Uncsid felesége: Anna

    VálaszTörlés
  2. Szia, Én már kiraktam a blogra! Rakd ki Te is!
    http://p-e-r-f-e-c-t-harrystyles69blog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) kint leszel csak telorol vagyok es innen nem tudlak kitenni :)

      Törlés
  3. Zéjn egy:
    K
    A
    N
    C
    S
    Ó
    Igen.
    Egy büdös KANCSÓ.
    Ennyit tudok csak mondani.
    Kapsz
    Egy zsiráfot
    Mert
    Én
    Vagyok
    Lui Tomlincon csaja

    .
    .
    .
    .
    Kurvajó rész lett, hamar a kövit ;)
    Pucca: Bo S.

    VálaszTörlés
  4. Kedvesem...ha ez neked szar akkor te aztén nagyon elvagy tévedve ..xD ( googletérkééééépxD) .Na dee ...ez kibaszott jó lett hallod(látod) .Ugy várom már a következőőőőt*-----*

    VálaszTörlés
  5. Babám!!!!!!!!!!
    Ez nagyonnagyonnagyon kibekúrtjólett *__*
    Zayn menjen, s ássa el magát....
    node... Gyorsan kõvit, vagy ha nem, akk nem kapsz csokiskekszet...
    Pusziii : Zsó

    VálaszTörlés