2014. május 4., vasárnap

I.fejezet-3 rész

Haliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mindenkiiiii:33 Picit bepörögtem *nyugszik*.
Na szóval,belekezdtem a harmadik részbe.Mindig sokkal hamarabb kezdem,hogy legyen időm befejezni.És úgy döntöttem változó lesz mikor kön rész,mert úgy se jó ha már előre kész van.tehát mostantól BÀRMIKOR lehet új rész.Persze egy nap csak egy xd .Biszont igy lehet olyan is amikor sokat kell várni az újra.:/ De ezt igyekszem elkerülni.:)Nos,szerintem nem épp  a legjobb,de ti majd eldöntitek:)
Jó olvasást babák! :$ 
Bridget Gilbert 

Aisha Freese

Soha nem jutott volna eszembe megpofozni senkit így hirtelen felindulásból,főleg Őt.Tényleg haragszom rá,ez igaz,de nem tudom miért ütöttem meg.Tuti haragszik most rám.Kérdés hogy fogok ebből kimászni.Ezek a gondolatok futkároztak az agyamba,ahogy mentem vissza a lányokhoz.Ez nagy sóhaj közepette lehuppantam melléjük.
-Elrendeztem az életem azt hiszem.
-Hallottuk.De ne legyél ennyire letörve jön majd más..a nagy Ő,aki tényleg levesz a lábadról,és nem hagy el,és tényleg mindennél jobban fog imádni.-mondta Daisy-Oké,nem egy hétköznap srácról van szó,ez tény,de ennek így kell lennie.
-Oké,ez igaz.Viszont annyira hiányzik már most,nem hiszem el hogy ez így alakult.Az elején annyira aranyosnak tűnt és bíztam benne.Egyenesen hozzánőttem...erre tessék-kezdtek el patakokban folyni a könnyeim.
-Ne sírj kérlek-ölelt meg szorosan Hayley-Veled alszunk jó?-nézett  Daisy-re,aki bólintott.

Dél körül ébredhettem,semmit nem aludtam semmit.Kitámolyogtam  a fürdőszobába,és elszörnyedtem attól,amit láttam.A szemem alatt sötét karikák virítottak,a hajam kezeletlen,ápolatlan és kócos volt,arcom beesett,sápadt és nyomott volt.Képtelenség,hogy ennyire megviselhet egy ilyen,de hát mégis így nézek ki.Ránéztem a kezemre,tele volt vágási sebbel,némelyik már hegesedett is.Ráálltam a mérlegre,és elborzadva tapasztaltam hogy újra lefogytam két kilót és ez már egyáltalán nem normális.Sóhajtottam egyet,majd felöltöztem és lassan lesétáltam a nappaliba,majd leültem a többiek mellé.Jó hogy nem reggeliztek.A neten böngésztek.
-Sziasztok-motyogtam fáradtan.
-Hogy aludtál?-húzta el a száját Hayley.
-Szinte semmit.Leülhetek?
-Persze,nyugodtan-csúsztak arrébb.
-Nem voltak rémálmaid...csak aludtál valamit.
-Nem nem volt..hát úgy 1-2 órát,azt hiszem délután próbálok majd meg egy picit szundítani.
Délelőtt a lányoknak el kellett menniük a városba,megkérték hogy menjek értük,mivel egyiküknek sincs jogsija.
Épp egy piros lámpa előtt doboltam a műszerfalon amikor a rádióból egy nagyon ismerős dalt játszottak.Ez volt az Union J-Amaze Me.A szemeim ismét megteltek könnyel,mert annyit jelent nekem ez a szám.Erre jöttünk haza,és sokáig erre csörögtem amikor Zayn hívott...a zene elhallgatott majd  a műsorvezető hangja ütötte meg a fülem.
Ez a szám ismeretlen számról jött a rádióhoz,azt sem írták hozzá,kinek szóljon csak egy rövid kis mondat:Bocsáss meg!
Tudtam,hogy nekem szól,tudtam hogy ki küldi.De inkább átváltottam egy másik csatornára,mielőtt bőgni kezdtem volna.

Zayn Malik

Reméltem hogy hallja a számot,és hogy kapok valami visszajelzést.Egy óráig fel alá járkáltam a konyhában,de semmi,úgyhogy inkább kikapcsoltam és hagytam,felöltöztem és bementem próbálni.Remek,tuti minden figyelmemet Aisha fogja lekötni,úgyhogy el fogok baszni mindent kurva jó,de ma koncert és muszáj.Igazából oda sincs kedvem most menni kornyikálni,pedig szeretem a rajongóinkat,de most valahogy az lenne legjobb ha egész nap a kanapén feküdhetnék.
*Próbán*
-Zayn légy szíves figyelj oda a szövegre és ne felejtsd el mikor jön a te szólód-kiabált rám mérgesen Paul.
-Jól van megpróbálok koncentrálni-túrtam bele a hajamba idegesen.
-Jól van fiúk kezdjük előröl.-vett mély levegőt Paul majd előröl kezdtük az egész próbát.Tele volt olyan számokkal,ami rengeteg emléket eszembe jutott,mint például a Summer Love vagy az Over Again.
-Ötkor találkozunk itt srácok-intett Paul,majd hazament.
-Ne legyél szomorú haver-karolta át a vállam Louis.
-De nem tudom elhinni,hogy ezt tettem vele.
-Szeret téged,és te is őt nem de? Na látod,ki fogtok békülni,csak idő kell neki,le fog nyugodni,aggódj.
-Erősen kétlem,de azért kösz a biztatást-néztem Louisra,majd beültem az autóba,elindítottam a motort és hazahajtottam.
A fekete,bőr kanapén feküdtem és unottan néztem az óra ütemes kattogását,és közben azon gondolkoztam,hogyan lehetne visszaédesgetni magamhoz Aishat.Bár már lehet felesleg az erőlködésem,mert talán teljes szívéből utál.Erre a tegnap pofonnal nagyon jól sikerült rávilágítania.De még mindig él bennem az a remény,hogy csak egy hirtelen felindulás volt.Bár gondolom kevés erre az esély.


Otthon unottan bámultam az óra ütemes kattogását. Azon agyaltam, mit mondok majd a rajongóknak,ha kérdeznek Aisharól. Mondjam azt hogy minden rendben?Hazugság,úgy is észreveszik hogy füllentek. Mondjam el az igazságot?Rögtön felfújnák és másnap a szakításunkról szóló híreket kellene olvasnom. Ha kerülöm a témát? Tuti észreveszik a bajt. Na mindegy,majd meglátom. Kicsit késve értem oda a megbeszélt helyre,Paul szemei már szikrát szórtak.
-Zayn hol a faszomban csavarogtál?!Öt perces késésben vagyunk.Ezt még le fogom veled rendezni!Üljetek be srácok-mondta majd mindenki bepattant Lou kocsijába.


Aisha Freese

A lányok elvittek késő délután vásárolni,hogy elfelejtessék velem Zayn-t. Valamennyire sikerült is nekik. Épp egy egyberuhát próbáltam és a lányoknak akartam megmutatni,amikor megszédültem és majdnem elestem.
-Jól vagy Ais?-kérdezte ijedten Daisy.
-Igen, csak megbotlottam legyintettem.
Épp egy ékszerboltban nézelődtünk,amikor erős fejfájásom támadt,émelyegni kezdtem és szédülni.
-Lányok, menjünk ki és üljünk le-nyögtem erőtlenül.
-Mi a baj?-nézett rám aggódva Hayley.
Szólásra nyitottam a számat, de minden elhomályosult majd elsötétült.
„-Mit csináljunk vele?-hallottam Hayley kétségbeesett hangját” Miért mi történt velem?
„-Én itt maradok vele,te pedig hívd a mentőket-válaszolt neki Daisy” Miért kell engem kórházba vinni?
Zayn Malik
A koncert jól sikerült, viszonylag tudtam koncentrálni. Két szám közötti a telefonom rezgését éreztem meg a zsebemben. Leosontam a színfalak mögé,amíg Harry szórakoztatta a közönséget majd nyugodt hangon szóltam bele.
-Szia Daisy
-Zayn,Aisha kórházba került.-közölte Daisy.
-H-H-Hogy mi van? Hol vagytok? Máris indulok.
-A stadiontól öt percre. Siess. - majd letette.

Zsebrevágtam a telóm , majd lerohantam a színpadról, szóltam Paulnak, aki nem igazán örült neki majd,dobtam egy SMS-t Lousinak hogy elkérem a kocsit kölcsönbe,Beindítottam a motort és szó szerint száguldottam a kórház felé. Kértem útbaigazítást a recepción,majd felszaladtam a lépcsőn. Intettem a lányoknak és megkérdeztem mi a gond.
-Kiszáradt. Nem evett és nem is ivott ma semmit,sőt fáradt és semmit nem aludt. Szerencse hogy nem aludt el a volánnál, mert ma vezetett, és nem karambolozott. Mindjárt bemehetünk hozzá-mesélte el a történetet Hayley.
Majd jött a nővér. Meg sem vártam mit mond majdnem félrelöktem az ajtóból. A kórteremben szék nem volt,így az ágya mellé térdeltem le. Az arca sápadt volt és fehér, ajkai kirepedezettek. Megfogtam erőtlen kezét. Tudtam hogy nem fog hallani semmit,abból a mit mondok,nem is fog rá reagálni. De azért belekezdtem.
-        Tudom, hogy nem hallasz és nem érted. De kérlek, ne tedd tönkre magadat, te vagy a mindenem, nagyon szeretlek. Nagyon sok embernek fontos vagy, többek között nekem és a lányoknak is. Nagyon szépen kérlek, bocsáss meg nekem, nem akartam semmit abból,amit a múltkorában tettem. - Közben figyeltem az álla mellett csipogó, zöld ,szerencsére cikk-cakkos vonalat húzó AKG-t. Majd bejött a nővér és közölte, hogy az én látogatási időm lejárt és beengedte a lányokat.
Leültem a folyosón az egyik székre és azon gondolkodtam, hogy mekkora egy barom vagyok. Ez az egész az én hibám. Miattam csinálja,miattam szenved,szörnyű így látni.Gratuálhatok magamnak.

 


5 megjegyzés:

  1. Viiiiiiiiiiiiiiii! Nagggggyon jóóó lett! Most én is legyek hülye? xd
    áhh nem! alapból az vagyok szóval...hanyagóljuk júvan? nagyon nagyon ügyes vagy! gyorsan kövit kérem!!

    VálaszTörlés
  2. Nos...:D Először is elmondanám , hogy a kedvenc szereplőm az Daisy igazán megnyerő személyiségxDD aztán meg elképesztő jó leett :33 Imádom ezt a blogot kajakra. Zayn bezony jó nagy köcsög vagy elbasztad rendesen ..Éss juujcii máááá Aisha ugyee jobban lesz ?? Bjigi djága ejmondom hod tökéletes lett *-------* Várom a köviiiit nagyoon :33

    VálaszTörlés
  3. Édes drága Briddzset !!!!
    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3
    elmondtam mindent ? Jaj, nem :3
    Union J - Amaze Me..... mily csodás számokat hallgat Aisha <3
    node..... tetszett a rész, so van 3 hét csokiskekszutalványod a Kauflandba (csak itt, Romániában váltható be, sajnálom) , éééés még kapsz egy kiszebrát meg egy kiselefántot....
    viszont ha nem sietsz a kövivel, akkor feljelentelek állatkínzásért, és elveszik az összes állatodat.....
    ÚÚÚgyhogy melegen alánlom, hogy siess ;)
    Jaj, és mégvalami...... a rész tökéleteses lett *--------------------*
    Puszil barátosnéd : Szófia Edwárdsz

    VálaszTörlés
  4. Cukorrépa hehehhe
    Krupli
    Paradicsom
    Tojás

    Na fene nem egy főzőműsorban vagyok hanem egy széken a laptopom előtt és olvasom ezt a csudálatos (pókember) részt.
    Lenne egy kérdésem.
    Miért írsz ilyen jól?
    Hmmm?
    Erdekelne...
    En is szeretnek ilyen jol irni..
    De nyet tudok... :(
    Annyira azt hittem, ugy kb a rész közepén, hogy megjelenik a vasember egy bevásárlókocsiban és a kocsi felforul.
    Azta de nagy lett volna !! :o

    (Figyu sztem zárjatok be egy diliházba)
    NOS KEDVES BRIDZSIT DZSILBÖRT (Rem jol irtam le) HA NEM SIECC A KÖVI CSEPÖRREL AKKOR ELVESZEM AZ ÖSSZES LOVASSZEKEREDET!!!!!!!!!
    MERT TUDOM JOGY REJTEGECC ELÖTTEM!
    lebuktal hahaha
    EZ A RESZ KURVAJOLETT!! <3
    Na most elmondom mi lesz. Én most előveszem a péklapátot és megverem Zéjnt mert egy p*cs.
    Igazából nem.
    De itt igen.
    Haha.
    Kegyetlen vagyok.

    Aisha barátosné meg gyógyuljon, majd küldök neki csokissütit meg teát, meg egy csomó lufit amire rá van írva hogy 'We Love Bo S.'s komik'

    Igazából most kurvaviccesnek érzem magam.
    De nem vagyok az.
    Am ez a Hayley nagyon szimpi csaj ;) ha eerrttteeedddd...... :D

    Na itt a vége a komimnak (most gondolom tiszta szomorú vagy) megyek angolt tanulni. Az ufókról beszarsz (a Top 4-es konyvbe a 2a lecke)
    NA A VISZONT LÁTÁSRA.
    Bo S. konténerlakó.

    VálaszTörlés
  5. Cucuuuuuum!!!!! Így a nap végére sikerült elolvasnom.... és megérte mert ez......
    kurvára
    Rohadtul
    Nem tudom mennyire
    JÓÓÓ!!!!!
    1. Aisha!!!! Ne bánd meg a pofont!!! Jól tetted!! Megérdemelte
    2. Cucu! Miért nem alukáltál??? A csicsikálás fontos
    3. Egyél csaje' mert odamegyek és egy egész disznót tömök beléd
    4. UJ!!! AZT A ROHADT *.* IMÁDOM AISHAAAAT *-*
    5. Lenyugodtam szóval.... ne sírjon :'( mert akkor én is.
    Zayn Malik részéhez
    1. Lik, Lik, Malik..... ejjj te gyerök..... azt hitted hogy reagálni fog?! Komolyan?! Na ne szívass!!
    2. Elcseszted??? Mit képzelsz? Itt a koncert a nyakadon és elcseszed?! Ejnye!
    3. Látod! Paul is haragszik!!!
    4. Szerencséd van hogy itt van Louis így meg tudott valaki vigasztalni!!
    5. Szerintem az igazat mond el! Nem?! Úgy tisztességes!
    Újra Aisha része
    6. Én is megyek vásárolniiii *.*
    7. Bizti jól vagy csajszi?! :o
    8. Mondtam hogy nem!!! Jajj te lány!! Ez kellett neked???
    9. Látod most menned kell korházba! :'(
    10. Utcsó Aishaaaaanak *.* és már nem tudom mit írjak!! Vagyis de!
    Aisha!
    Mivel nem ettél nem kapsz kecskét!!! De mivel enned kell kapsz tengeri herkentyűket!!! Jó étvágyat Cucuuum <3
    Ismét a Malik:
    6. Na Zayn? Most mitet csinálsz? A szejelmed korházban van!
    7. Megszöksz? És még a haverod kocsiját is lenyúlod? Hát ilyet!!!
    8. Teeeee! Igen te!! Nem vagy úriember!!! Félrelöksz egy nőt??? Áh..
    9. De romantikuuus vagy!!! *.* azaz nem! Ezzel elkéstél :P
    10. Utcsó néked is *.* szóval:
    Igen, a Te hibád!!! Te kis mocsok >:| ezért nem kapsz se kecskét se tengeri herkentyűt!!! De! Ha jó kisfiú leszek ajándékod 1 tehén lesz *-*

    Na Cucum ezek a komin bajlódtam eddig xD
    Összefoglalva: Imádtam *.* de még annál is jobban mint gondolnád *.* ezért kapsz Tehenet Kecskét és
    *DOBPERGÉST...*
    TENGERI HERKENTYŰT!!!
    Puszinyuszi: Elli Pákett

    VálaszTörlés