2014. június 22., vasárnap

1.fejezet-7.rész

Sziasztok!Sajnálom a közel két hetes kimaradást,de nem rég ért véget a suli és csak most van időm írni,mert még az utolsó előtti héten is hajtottam hogy meglegyen mindenből ötös.Bár,most megint érkezik egy hosszú szünet,mert június 26-án megyek Angliába az osztályommal és július 5-én jövünk haza és nem igen hiszem hogy az úton írni fogok.Na,de nem is fecsegek tovább,itt a 7.rész.Rövid és szar is lett,de jó olvasást hozzá.
Bridget Gilbert

Aisha Freese

Soha nem mondanék ilyet,de valamiért most kikívánkozik.Jó érzés volt így látni az expasimat.Most már,tudom miért szokták mondani hogy édes a bosszú.Nem vagyok az a típusú ember,aki szeret másokkal kibaszni,és örül annak,ha valaki miatta szenved.De most én is ezt csináltam és kimondottan jól esik.
Villantottam egy,gonosz,"győztes" mosolyt Zaynnek,aki nem hitt a szemének,pislogott vagy kettőt,már majdnem eleredt a könnye is,de persze ő próbálta tartani magát az erős férfit és igyekezett nem elbőgni magát.Látványosan megfogtam David kezét,majd elindultunk felénk.Még egyszer lopva visszanéztem,de akkor már nem láttam senkit magunk mögött,megrántottam a vállam és visszafordultam.
A ház előtt elköszöntem Davidtől,de megbeszéltük,hogy majd még keressük egymást.Remélem azért ezalatt a pár hét alatt nem fogunk egymásba esni,mert akkor gáz lesz.Mondjuk akkor nem,ha mind a ketten szeretjük egymást,mert akkor összejöhetünk és boldogan élünk amíg meg nem halunk,de ha csak az egyik fél szereti a másikat,utóbbi pedig kidobja,az az előbbinek fog nagyon fájni.Na mindegy.
Hayley és Daisy Hayley hálószobájában,az ágyon ültek és beszélgettek.
-Mizu van?-huppantam le én is melléjük.
-Semmi.Mi volt?-kérdezte Hayley
-Hát,találkoztunk Vele,meglepődött,sőt szerintem jó nagyot is csalódott,de igazából engem annyira nem érdekel-meséltem.
-És David hogy reagált az ötletedre?-nézett rám Daisy.
-Hát,őszintén szólva,amikor előjöttem a dologgal,félrenyelte a kávéját és majdnem megfulladt,de aztán belement.És csak 3-4 hétről van szó,semmiség,kibírjuk.
-Hát jó.Amúgy péntek van,nem megyünk el valahová bulizni?-ajánlotta fel Daisy.Nekem a ''buli'' szó hallatán gombóc keletkezett a torkomban és felidéződtek bennem a korábbi buli rossz emlékei.
-Elmehetünk-nyögtem ki egy erőltetett,halvány mosoly kíséretében.
-Jó,akkor kezdjük készülődni,mert este hat óra is elmúlt már.
Úgy döntöttem kiélem magam ma este.Ezt már eleve úgy akartam megalapozni,hogy valami kirívót fogok felvenni,és nem fogom visszafogni magam.Szingli vagyok és nagykorú,azt csinálok amit akarok,senki nem szólhat bele az életembe innentől fogva. A hajamat kivasaltam és feltupíroztam,és elég durván ki is festettem magam.
 Egy fekete,vékonypántos haspólót vettem fel,hozzá egy szürke,térdnél szaggatott csőgatyát és egy legalább 12 centis sarokkal rendelkező bokacsizmát.Vagy inkább bakancsot na mindegy.Amúgy gondolkodtam egy igen rövidnadrágon is,de rájöttem,ahhoz még áprilisban,ráadásul este,hideg van.
A csajoktól kaptam egy pár "Húhaaa-t",bár nem tudom,hogy igazából ez rosszalló megjegyzés volt vagy sem,ám ha az előbbi lett volna,nem igazán zavart volna.Taxit hívtunk,mivel én is inni szerettem volna,és csak én tudok vezetni a hármas társaságunkban.

Zayn Malik

Képtelen voltam elhinni,azt amit láttam.És hogy mi fájt a legjobban? Az,hogy ugyanazzal a hapival láttam,és még az,hogy ennyire gyorsan túl tudott lépni rajtam.Megpördültem a tengelyem körül,majd hazaindultam.Elhatároztam,hogy én is felejteni fogok.A közelben van egy bár vagy mi,oda akartam elmenni,viszont nem egyedül,mert balhét csinálok részegen.Na jó,akkor,is elég botrányos a viselkedésem,ha valaki ott van mellettem,de akkor talán le tudnak állítani.
Louis hívtam vagy ötször,de nem vette fel,gondolom dolga van.Úgyhogy Niall-t tárcsáztam,aki első hívásra  felvette a telefont.
-Szevasz Zayn,mit szeretnél?-szólt bele a készülékbe.
-El kéne menni valahova bulizni,nem gondolod?
-Jó ötlet,már én is gondoltam erre.
-Menjünk ide,ami a legközelebb van.Hol találkozzunk?
-Megyek eléd-majd letette a telefont.
Egy 15 percen belül ott is állt az ajtóm előtt a szőke haverom.Gyalog mentünk,nincs messze a hely.Beléptünk,a szórakozóhelyre,dugig volt tömve emberekkel.
Odaültünk a pult elé,mind a a ketten kértünk egy-egy pohár vodkát,amit gyorsan leborítottunk.Megfogadtam,hogy fogok inni,de józan maradok estére.Nem igazán szeretném,ha megint szégyent hoznék az egész bandára,és Paulra,akinek ki kell magyaráznia az én hülyeségemet.Niall meg is lepődött,hogy nem ittam sokat,gondolom a múltkori akcióm miatt
Na hát az ígéretem,sikeren megszegtem.Nem teljesen,de valamennyire.Elég sokat piáltam,de még nem voltam totál részeg,viszont volt már bőven a fejemben.Hirtelen,egy egyenes,sötét barna hajú,zöld szemű,magas és vékony lány ült le a mellettem lévő székre.Az arcát csak pár pillanatra láttam,így nem tudtam beazonosítani,ki is lehet pontosan,de annyit tudtam,hogy ismerem.Kért egy koktél,amit hamar meg is kapott,aztán elment.Legalább is én ezt hittem.De nem.Amikor azon járt az eszem,hova tűnhetett,két kar,ölelt át a derekam körül.Megfordultam és egy túlságosan is ismerős szempárral találtam szembe magam,és gombóc keletkezett a torkomban.
-Aisha?-vontam fel kérdőn a szemöldököm,és nyeltem egy nagyot.
-Mégis ki lennék Zayn?Igen,Ais vagyok,a barátnőd.
-Tudtommal nem vagyunk együtt-néztem rá furán-neked pedig már van más valakid.
-Nekem? Dehogyis.Illetve volt,csak szakítottunk,mert bevallotta nekem,hogy ő velem csal meg mást,de engem már nem szeret.Igazából én sem voltam belé szerelmes.Én téged szeretlek-vigyorgott rám,és ekkor jöttem rá,hogy részeg,de valamiért azt láttam a  szemében hogy van igazság,az előbb elhangzott mondataiban.
-Aisha,most hülyíteni akarsz,vagy még tényleg szeretsz?
-Én,hülyíteni téged?Hova gondolsz,soha nem csinálnék ilyet.
-Nem régen,még én olt az első személy azon a listán,akiket a legjobban gyűlölsz,és miattam is bántottad magad.
-Hát öhm...-kezdte-az akkor volt.
-Akkor most mi van?-ráztam meg a fejem,mert belezavarodtam az eseményekbe.Akkor most mi a faszt érez irántam?
-Zayn nem igaz,hogy nem tudod felfogni.-itt már érződött,hogy mégsem sincs annyira illuminált állapotban,mint gondoltam,csak érti amit mondok.
-Gyere velem.-fogtam meg a kezét,majd szóltam Niall-nek hogy elmegyünk hozzánk.
Összekulcsolt kezekkel sétáltunk a hideg és szeles éjszakában,az égen egy csillag sem látszott,felhős volt az égbolt.Amikor odaértünk a lakásomhoz,előkotortam a zsebemből a kulcsomat,majd beléptünk,Aisha pedig levette a cipőjét,és besétált a nappaliba,és hanyatt vágta magát a kanapén.Na hát őt is láttam már józanabbul.Viszont jól esett,hogy azt mondta,még mindig szeret.
Leültem mellé és megsimítottam az arcát.Felémnézett és elmosolyodott. Az ölembe ültettem majd megcsókoltam.Azt hittem,hogy nem fogja hagyni,de meglepetésemre visszacsókolt.Felálltam,felment a hálószobába,és magunkra csuktam az ajtót...

Aisha Freese

Erős fényre keltem.Nyújtózkodtam,majd felültem.Egy pár számmal nagyobb,férfi,egyszerű fehér póló volt rajtam,így egyből elkezdett villogni a fejemben a vészjelző,hogy tuti "szép" estém volt.Ami még tetőzte a helyzetet,hogy nem tudtam hol vagyok,de ismerős volt a hely.Valaki szuszogott mellettem,de még a haját sem láttam,mert magára húzta a fehér paplant.De aztán megfordult,ezáltal lerántva a fejéről  lepedőt,és azt kívántam,bárcsak ne tette volna.
-Jó reggelt-mondta Zayn rekedt hangon.
-Te már megint megfektettél te seggfej?!-köszöntöttem "kedvesen".
-Várj,hagy magyarázzam meg.-fogta meg a csuklóm.
-Nem kell-kiabáltam-Erre kellettem neked mindig is? Hogy kihasznál és ágyba bújj velem? Fölösleges volt másfél évet rád pazarolni az életemből.Összeszedtem a ruhám,felöltöztem,majd elviharoztam.

5 megjegyzés:

  1. Jujujuj
    Baszki Zayn
    Eeeeezz csúnya volt
    Csóri Aisha
    Megbassza ez a kancsó
    Háááátilyet....

    Amúgy meg mi ez a fasza csetpör?
    Te
    Krumplistészta
    Egyelek meg és itt hagyod abba
    Hátjólvan
    Ezt megjegyeztem

    Bo S. Xx

    VálaszTörlés
  2. Brigi ez kurva jó lett
    Aisha egy ,,kicsit,, sokat ivott. Nem de?!
    Zayn hogyan elhitte xD a kis hülyegyrrek xD

    De a csajszi jól kiakadt xD ezért nem kell leinnia magát.....

    Na szóval nagyon jó lett és sietni a kövivel!!

    VálaszTörlés
  3. Hupsz ez lemaradt:

    Uncsid felesége: Anna

    VálaszTörlés
  4. UUUUUUUUUUU *-*-*-*
    Brigi, ez kibekúrt jó lett *-*
    De én most egy valamit nem értek.... Aisha akkor be volt rúgva, vagy nem? Mert ha nem, akkor egy elég durva hangulatváltozáson ment keresztül....xD
    NAjóóóóóóó........
    Szeeeegény Zayn.....amúgy megérdemelte.....muhahahahahahahahaaaaaaaa
    najóó... megyek, mert még mindig nem gépeltem be a részt...xDD
    Pusziiii : Zsófália

    VálaszTörlés
  5. Ahwww*w* Csodáálatos kövittt :DD :* :* :* :*

    VálaszTörlés