2014. július 19., szombat

1.fejezet-8.rész

Sziasztok! Újra hatalmas szünet volt a blogon,amit rettentően sajnálok,ugyanis  nem volt sem ihletem,sem időm az írásra,pedig még nyári szünet is van!  A rész elég szar lett és még rövid is,remélem elnézitek nekem.Na mindegy.Annyit szerettem volna még közölni,hogy mint látjátok,megújult a blog kinézete,amiről a véleményeket kommentben szívesen fogadom. másik pedig az,hogy létre hoztam a blognak egy facebook csoportot ( LINK ) ahova nyugodtan jelentkezhettek! Na ennyi lett volna,jó olvasást!:)
Bridget Gilbert

Zayn Malik

Miért? MIÉRT? Csak ezt tudtam magamtól kérdezni,és folyamatosan visszhangzott a fejemben ez a kérdés.Nem,nem fogok semmit a balszerencsére.Ezt csakis az én hibám,hogy hagyom így elszaladni a lehetőséget.Pedig nem kéne.Ott van az orrom előtt,de én nem tudom megszerezni.Ez is csak én lehetek.És ha egy hónappal ezelőtt nem hagyom,hogy csak úgy kisétáljon az életemből,akkor talán még ma is itt lenne velem,és mondhatnám neki bármikor hogy szeretem.
Miután befejeztem az elmélkedést,rendet raktam,magamra kaptam valami ruhát,és autóba ültem,mert sietnem kellett a stúdióba,vesszük fel a dalokat az új albumra.Igazából semmi kedvem a többek között vidám dalokat kornyikálni ilyen lelki állapotban.Nem,nem akarok kilépni a bandából,erről szó sincs,sőt.A dalokat is szeretem persze,csak most nem esik jól boldog párokról énekelni,úgy hogy az én szerelmi életem romokban hever,és miattam futott zátonyra a kapcsolatom.Szuper.
Hamar,odaértem,lezártam a kocsit,majd bementem a többiekhez.
***
Kb. fél óra múlva,egy szünetben,Louisnak megcsörrent a telefonja,megnézte ki az,majd kisétált az ajtón.Furcsa volt ez tőle,soha nem csinál ilyet.Olyan volt egy kicsit,mintha titkolna valamit.Az is meglepő volt,hogy nem jött vissza hamar,legalább 10 percig beszélt kinn.Amikor visszajött,sandán rám pillantott,én kérdőn felvontam a szemöldököm,mert fogalmam sem volt mire célozhat ezzel.

Louis Tomlinson

Nem én ezt nem merem megtenni.Nincs hozzá gerincem.Hogy miről is beszélek? Arról,hogy Aisha felhívott ma a próba közepén,hogy találkozzunk a parkban és sétáljunk egyet.Nem nekem semmi bajom nincs Aishaval,sőt,ő az egyik legjobb barátom,megbízok benne,én hoztam annak idején Zaynnel is,mert Zayn az egyik legjobb haverom.De most,hogy szétmentek,nem tudom Zayn,mit szólna,ha látna a volt barátnőjével sétálgatni.Biztos nem örülne neki,és nem reagálna jól.De igent mondtam.Csak nem lesz belőle semmi.Csak egy óra..vagy másfél.
Félve ránéztem Zaynre,aki csak egy kérdő pillantással válaszolt.Okés,szóval nem érti mi van.
Aisha egyébként azt mondta,egyáltalán nem érdekli hogy az expasija mit szól hozzá,mivel csak haverok vagyunk,a másik pedig,ha ez nem volna így,akkor is túl kéne lépnie már a dolgon,nem sírhat utána egész életében.Valamilyen szinten tényleg igaza van,de ez most így durva volt,főleg az ő szájából.Sosem volt az a szerény,halkszavú lány,mindig is megvédte magát ha úgy volt,és simán visszaszólt bárkinek.De most még keményebb lett a stílusa,lehet hogy pont a szakítás miatt.
Amikor vége lett a próbának,Zayn odajött hozzám,hogy nincs-e kedvem elmenni valahova kajálni.Igent válaszoltam,bár a gombóc még mindig ott volt  a torkomban,hogyha szóba kerül az a bizonyos hívás mit fogok neki mondani.
Mázlim volt,nem került szóba telefonbeszélgetés.Ezután mind a ketten hazamentünk.

Aisha Freese


Alig tudtam elhinni,hogy így megvezetett és átvert.Jó,tény hogy én sem voltam magamnál,de ő ezt kihasználta.Nem vitt haza,hanem megfektetett.Én pedig még ellenkezni sem tudtam,mert nem voltam józan.Sose iszok ennyit,az szent.
Valakinek pedig panaszkodnom kellett.Nem Davidnek,nem a lányoknak.Hanem a legjobb haveromnak,Louisnak.Őt már a hírnév előtt is ismertem,rajta keresztül jöttem össze Zaynnel-khm,nagy hiba volt-és mindig mellettem volt.Megbízok benne és bármit elmondhatok neki,meghallgat.Soha nem volt még olyan,hogy rámhajtott volna,és egyikünk sem akar többet barátságnál.Mindig is hittem abban hogy férfi és nő között van barátság.Sokan mondják,hogy az egyik fél mindig szerelmes,de szerintem ez egyáltalán nincs így minden esetben.
Amúgy tegnap voltam fodrásznál,a sötétbarna hajamat feketére festettem,a végét vörösre oldalt pedig felnyírattam.Igaz,ez nem látszik,de majd egyszer úgy igazítom a hajam,hogy látszódjon.
Louisval 4-re beszéltük meg a talit.Mire észbe kaptam már fél négy volt,úgyhogy gyorsan össze kellett kapnom magam.Szaladtam a fürdőbe,hogy kisminkeljem magam.Feltettem egy kis alapozót,szemhéjtussal kihúztam a szemem,felraktam a barna néhány árnyalatában pompázó szemhéjfestéket,és vörös rúzzsal kentem ki a számat.Ami a ruhámat illeti,egy fehér kötött felsőt,szürke kardigánnal,és rövid farmernadrággal vette fel.Nincs olyan túlzottan nagy hideg.Felvettem még egy keresztes nyakláncot,aztán indultam is.
***
-Sziaaa-ugrottam Louis nyakába a parkban.Annyira régen láttam már,úgyhogy szorosan megölelgettem.-Nagyon jó illatod van.
-Köszönöm.-fogadta mosolyogva a dicséretemet-Na és merre szeretnél menni?
-Hát,induljunk el,egyenesen,csak csavarogjunk-mosolyogtam rá.
-Okés...miről is szerettél volna dumálni?
-Igazából rengeteg mesélni valóm van.Szóval,tudod,szakítottunk Zaynnel,és tegnap elmentem hozzá egy buli után is lefeküdtünk.Nem is emlékszem rá,csak annyira emlékszem hogy reggel nála keltem,és  szépen leordítottam a fejét.
-Hallottam a sztorit.De egyébként miért is mentetek szét?-dugta zsebre a kezét,miközben a földet kémlelte.
Elhidegültünk egymástól,ő pedig nem is foglalkozott velem,csak akkor jött rá,hogy érdeklem,amikor én elköltöztem-vontam vállat.
-Értem.Sajnálom-nézett rám.
-Nem kell.Ennek így kellett lennie.
Körülbelül másfél óráig beszélgettük és csavarogtunk,ettünk fagyit,majd Louis is mesélt egy kicsit.Elmondta hogy tetszik neki valaki,de még nem biztos az érzéseiben,úgyhogy még nem mondja el ki az illető.Nem sértődtem meg,ha majd eldönti,tényleg tetszik-e neki az a bizonyos személy,elmondja,ha akrja.
Épp hazafelé tartottam,amikor üzenetem érkezett egy ismeretlen számról.A következő állt az SMS-ben:
"Gratulálok.Azt hittem nem lehetsz még nagyobb ribanc.Pont Lou-val,az egyik haverommal? Ehhez már tehetség kell. Z."
Alig hittem a szememnek.Ennél bunkóbb parasztot se láttam még.Na jól van.Azt hiszem  a játékunk  még csak most fog igazán elkezdődni...

3 megjegyzés:

  1. Azt a kurva *-*
    Ez a rész kicseszett jó *-*

    Remélem Loui és Aish összejönnek *-*
    Te lány xD tényleg hajfestős kedvedben vagy xD
    És
    Kell!!! Igen KELL!!! NEM TUDOM NAGYOBB BETŰKKEL ÍRNI SZÓVAL KELL!!! Aish haja!!!! ^^
    Kapja be keresztapuci!!
    Ha ilyent merészel írni Aishnak szétverem azt a jó kis pofáját!
    Khm... milyen játék is?
    XD na mindegy xD
    Aish remélem széjjel veri helyettem is a mocskos pofáját!!! XD

    Pusziiika : uncsid felesége és Neymar titkos szeretője (apuci meg ne tudja XD) : Anna

    U.i: KELL AISHA HAJA!!!! XD

    VálaszTörlés
  2. nyald meg
    ez a
    redvás blogger
    mán megint nem küldte el a komimat.
    ohhh hogy
    ááá
    :(
    amúgy kibekurt jó lett
    beszt ceptör evör *fannis féle artikulálással képzeld ezt most el*
    jutalmad a részét
    5 dalab valami
    inkább csak négy
    Aisha ne ugorgasson a férjem nyakába
    most féltékeny lettem XDDDDDDDDDDDDDDD

    pussza: Bo S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja és zéjn egy kancsó
      ez lemaradt
      na pussza nem is zavarok :DDD

      Törlés