2014. július 29., kedd

1.fejezet-9.rész(+16)

Sziasztok.Megjött a 9.rész,ami azt jelenti a következő lesz az első 1 fejezet utolsó része.Lesz a 2.fejezetnek majd egy trailere,amit az utolsó rész végén fogtok találni.A részről annyit hogy hirtelen felindulásból írtam meg lett,és elég szar lett,szóval sorry.
Elég sok káromkodás is került bele a vége pedg eléggé félelmetesre sikeredett,szóval kirakatam a +16-ot is a részre.
Jó olvasást :)
Bridget Gilbert

Aisha Freese


Én megesküszöm arra,hogy sok jót rosszat és fájdalamasat éltem meg.de abban száz százalékosan biztos vagyok hogy egy ekkora bunkó,paraszt,faszfej köcsöggel mint Zayn,soha nem találkoztam az alatt a 19 év alatt,mióta megláttam a napvilágot.Amikor találkoztunk,akkor nem ilyen volt.Fél év alatt,olyan lett mintha kicserélték volna vagy valahogy a gonosz ikertestvére váltott le,csak nem vettem észre.Nagyon furcsa lett,és az az érdekes,hogy amikor ott hagytam,térden állva könyörgött,hogy fogadjam vissza,most meg ilyeneket vág a fejemhez-akár virtuálisan vagy személyesen.
Miután elolvastam az üzenet,és feldolgoztam azt a pár sort,vettem egy mély levegőt elindultam haza.
Benyitottam.de akkor...eleredt a könnyem.
-Szia..Aish,mi a baj?-jött oda Hayley,a hangjában  aggódás hallatszott,majd szorosan magához lelt.Én csak csendben,szó nélkül elővettem a telefonomat,majd megmutattam azt a redvás,mocskos üzenetet,amit attól a hülyegyerektől kaptam.Nem szabadott volna megbíznom benne.Soha nem mondták,hogy megfogtam vele az isten lábát mindig figyelmezettek,hogy vigyázzak vele mert bármikor tönkretehet.De én akkor fülig szerelmes voltam,nem hallgattam senkire.És tessék,most nagyot koppantam.

 Zayn Malik

-LOUIS,HOL A BÜDÖS PICSÁBAN VAGY,MEGTÉPLEK BAZD MEG!-ordítottam be baromnak. 
-Itt vagyok-válaszolt halkan.Lassan,óvakodva kisétált a konyhából,a szeme végig a padlót pásztázta.Félénken rámnézett.Tudta miért haragszom.
-Ide figyelj-emeltem fel a tekintetét.-Ha még egyszer meglátlak a volt csajom közelében,azt nem fogod megúszni.Most csak figyelmezteltek,de legközelebb meg ne tudjam hogy Aishaval járkálsz a parkban.Érthető?-meglepetésemre elröhögte magát és lazán felnézett.
-Na ide figyelj Zayn.Te nekem nem fogod megmondani kivel sétálgatok.Lány haverom,és tudtommal én hoztalak titeket össze,de te lebasztad és szakítottatok.Idősebb vagyok mint te,20 éves vagyok,felnőtt ember.Szóval.Te nekem nem parancsolsz.Rendben?
Nem szóltam semmit,csak kimentem,és bebasztam magam után az ajtót.Miért van az,hogy nekem semmmi nem jön össze? Valami  problémám van.Vagy benne lenne a hiba?Nem tudom,de azt hiszem el kéne kezdenem keresni a választ arra a problémára hogy mindenki elkezd mellőlem távolodni,egyedül maradok is mindenki egy bunkó parasztnak tart.
***
A gondolataimba mélyedve ültem a kanapén,a jelenbe a telefonom hangja rézott vissza,egy apró pittyegés,ami az SMS.t jelezte.
''Holnap buli nálam.Gyere el
.Niall''
Igazából semmi kedvem nem volt menni bulizni,de arra a döntésre jutottam,hogy mégis elmegyek,felejteni,amit harmadjára próbálok.Mondjuk legalább lazulok egy kicsit.Rájöttem,hogy talán úgy kereshetem meg magamban a bajt,hogy felhívok a pszichológust.Találtam is egy újságban egy számot,amit tárcsáztam,és megbeszéltünk egy időpontot,aztán letette.


Aisha Freese


Hayley boldogan közölte velem,hogy Niall bulit rendez,amire minket is meghívott,és ott lesz randija,aminek nagyon örültem,és azt mondta hogy én is ismerem a srácot,aki ott fogja várni.Tippem sem lehetett,vajon kire célozhatott,de Hayley-nek van épp esze és nem úgy fut minden pasi után mint,én,én rögtön már akkor a nyakába ugrok az illetőnek ha jól néz ki,de Hayley,okos és szereti a srácokat megismerni.Néha szeretnék olyan lenni mint ő,kicsit megfontoltabb és nem belemenni minden hülyeségbe.
***
Estefelé úgy döntöttem,hogy kimegyek sétálni az erdőbe.Nagyon nagyon sötét volt és elég félelmetes hatást keltett a sötét,zajokkal teli,késő esti  természet,de megnyugtatott.Volt egy olyan érzésem,hogy követ valaki.Nem foglalkoztam vele,úgy gondoltam hogy valami apró,ártalmatlan állat.De amikor valami olyasmit hallottam,amit biztos nem állattól származik megfordultam,és ez lett a vesztem.Ezután nem láttam semmit,csak sötétséget,és éreztem,hogy valaki felkap,berak egy kocsiba és elhajt velem.Ki tudja hová...

Hayley Marsh

-Aish a kedvenc filmedet adják a tévében.csináltunk popcornt,meg van itthon kóla,nem jössz le velünk...-nyitottam be Aish ajtaján,de a szobában nem volt senki.
Körbenéztem az egész házban,szólítgattam,de nem volt semmi reakció.
Amikor Daisy észrevette,hogy valamit-vagyis ebben az esetben inkább valakit-keresek,rákérdezett,majd elfojtott hangon,sápadt arccal válaszoltam.
-Aisha eltűnt...

3 megjegyzés:

  1. watwatwat
    alíz szivárványügynök megérkezett (gondolom ilyen wtf fejjel nézed ezt, de nézd meg az askom ott rájössz)
    nem hozta be először a cseptört
    ezt a fasza cseptört
    de utána betöltötte ezt az KURVAJÓ CSEPTÖRT
    mijafazsezs
    zayn
    vagyis zéjn
    te kancsó
    TE CSAK NE ORDÍTOZZ A PALIMMAL HALLODE
    HALLOD?
    REMÉLEM
    MEGTÉPLEK ÉN TÉGED
    TE CSAK HAGYJAD A LOUISKÁM HAJÁT ÉRTVE VAGYOK?
    ÉRTVE
    na szóval.
    aiha is eltunt mint bo az en blogomba
    ch..

    együtt húztak el amsterdamba :DDDDDDD
    am nem
    wer ár jú aisha?
    szojj hozzám

    #betéptem

    puszi Bo S.

    VálaszTörlés
  2. Brigitta.
    Cziva Brigitta.
    Brigi.
    Duró Tiborné
    Duró Brigitta.
    Ez egy kibekurt káromkodós KURVA JÓ RÉSZ LETT
    Mint Bo us mondta,Zayn hagyja csak Louist! Igen!
    Megverem azt a bunkó parasztot a bibis ujjammal xD
    És bocika h későn komikázok de fürcsiztem és hát tudod Gabi itt van és na tudod xd
    Aish eltűnt :O
    Elveszett!!
    Neeeeeee!!
    Aisha!!!
    Aisha!!!
    Van Tibi csokim!
    Aisha! Gyere vissza!
    Cic cic!!!
    Áh ronda cicus :( :'(
    Anna moszt szomojú és moszt Gabikával nem tuggyuk énekülni a nyálonlőtt lány balladáját! :'(
    Rossz Aish!
    Bleee :P
    Szóval:
    Zayn kap egy kibaszott nagy pofont.
    Aishnak rakok ki tejcikét és Tibi csokit hátha hazajön
    És Cziva Brigi pedig egy Duró Tibor Tibi csokiba öntve
    Fasza mi?
    Túró rudi + Tibicsoki= csudi reggeli xd

    Na ideje lenni aludni xD

    Puszinyuszi:Gabikám felössége és Neymar szejejmem szejetője xD

    VálaszTörlés
  3. Mivaaaaaaaaaaaannnnnnnnn???
    Eltűűűnt???
    AISH ELTŰŰŰNT????
    ÉS MÉGIS KI A FÉSZKES FENE VITTE EL???
    hümm...??
    Halljam....
    Jaaaa....hogy nem mondod el nekem.....értem én...
    GYORSANDOZDAKÖVITHANEMAKKORMEGTÉPLEK!!!
    de amúgy szerizlek :3
    puszii : Zsóóófáááliiiaaa

    VálaszTörlés