2014. szeptember 27., szombat

2.fejezet-1.rész

Sziasztok!Háát,hosszas várakozás után meg érkezett ez a rész is.Igazából sem ihlet nem volt igazán,meg vártam,hogy összegyűljenek a kommentek,mert nem nagyon akartak érkezni.Elgondolkodtam azon,hogy TÖRLÖM  a blogot,de mivel végig szeretném írni,ezért letettem erről.Na de csöndben is maradok,itt az új rész. 
Bridget Gilbert

Zayn Malik

       Korán reggel,hajnali 6-kor keltem fel,a fejem iszonyatosan fájt,lüktetett,szédültem,és majdnem elestem,amikor megpróbáltam felállni az ágyról.Homályosan láttam,és forgott minden körülöttem lévő tárgy,sőt még én is.Hurrá,másnaposság.
Letámolyogtam a lépcsőn,felkapcsoltam a villanyt a konyhában,kinyitottam azt a szekrényt,amiben a gyógyszerek szoktak lenni.Előkotortam egy erős fejfájás csillapítót,öntöttem egy pohár vizet,majd legurítottam az egészet.
Nem volt kedvem visszakóvályogni az első emeleten lévő hálószobába,ezért a.nappali kanapéjára dőltem le.Nem csak iszonyatos migrénes fejfájás gyötört,de még szédüléssel is küszködtem.
Ledőltem a kanapéra,mert már nem volt kedvem felmászni kómásan a lépcsőn,mivel alig 5 perce keltem,és elég homályosan láttam,szinte csak összemosódott színek tarkállottak előttem.
Kezembe vettem a telefonom,majd résnyire össze kellett mert az erős fény bántotta a szemem,és ijedten néztem a kijelzőn fehéren világító dátumra.Május 26.
Ma van Aisha szülinapja,és én teljesen elfelejtettem.Valamit pedig jó lenne gyorsan kitalálni neki.Nem szeretném elszomorítani azzal,hogy megfeledkezem róla.
És akkor hirtelen beugrott valami.Valami ami különleges,örökké tart és összeköt.Csak ezzel az a baj,hogy a megvalósításához még várnom kell egy pár órát,ugyanis ki az a hülye- rajtam kívül-aki negyed hétkor,szombaton fenn van?! Igen,ez is csak én lehetek .
***
Már reggel nyolc óra van,de a drága barátnőm-milyen jó érzés ezt kimondani-még mindig alszik.Jó neki,ezek szerint én vagyok az egyetlen ezen a Földön,aki másnaposan már hajnalban kukorékol.
De tudok még valakit,ki mindig korán kel.Írtam egy SMS-t a tetkósomnak,hogy ma délelőtt másodmagammal meglátogatom,az elképzelt rajzokat,képeket amit varratni szeretnék,majd elviszem.
Beleegyezett,azt mondta 10:30-ra vár minket.

Aisha Freese

Későn keltem fel,körülbelül kilenc körül,de még így is álmosnak éreztem magam.Feltápászkodtam az ágyból,kimentem a fürdőszobába,valamennyire rendbe raktam magam,majd levánszorogtam a konyhába,ahonnan étvágygerjesztő illatok jöttek.Majd valaki hátulról átölelte a derekamat és gyengéden belesuttogott a fülembe.
-Boldog szülinapot drága-hallottam az erős,mély és határozott hangot.Álljunk csak meg.Május 26-a van? Tényleg? Ma van a szülinapom? El is felejtettem,
-Nagyon szépen köszönöm.-öleltem meg.Úgy hiányzott már a kellemes parfümének az illata.
-Fél tizenegyre lehetőleg készülj el.Van egy meglepetésem.-kacsintott.

Eleget tettem Zayn kérésének és elkészültem,még hamarabb is,mint kérte.Szóltam neki,hogy indulhatok,ő pedig egy kendővel a kezében várt az előszobában.
-Az mire kell?-néztem rá értetlenül.
-Bekötöm vele a szemedet.nem szeretném,ha az elején megsejtenél bármit is.-vigyorgott.
-Gonosz vagy-vágtam be a 'durcit'.
-Fordulj meg-mondta nevetve,majd a szemem elé rakta a kendőt,megkötötte,és kivezetett,az ajtón,mivel én tényleg nem láttam semmit.Beültünk a kocsiba,elindította a motort,de azt hogy merre megyünk,arról fogalmam sem volt.Körülbelül 10 percet kocsikázhattunk,amikor megállt,leparkolt,kisegített az ajtón,megfogta a kezem, majd vezetni kezdett...valamerre.Alig tettünk meg 100 métert,megálltunk, és levette a sötét anyagot a szememről.Egy tetkószalonnal álltunk szemben.
-Ömmm...-kezdtem el egy mondatot,de belevágott a szavamba.
-Szeretnék egy közös tetoválást varratni-jelentette ki.
-Tessék?-nyeltem egy nagyot,ugyanis még nekem soha nem volt tetoválásom.Szerettem volna mindig is,de féltem a fajdalomtól.
-Valami baj van..?
-Nem nincs..csak..félek.
-Nyugi nem fog fájni.-mosolyodott el.
Zayn kezdett,én úgy voltam vele,hogy inkább várok,és megpróbálok lenyugodni,meg amúgy is túl kell esni rajta,így mindegy mikor kerülök sorra.
Én látni szerettem volna,mit varratok magamra,de Zayn azt szerette volna,hogy legyen meglepetés,és szerinte tetszeni fog nekem,úgyhogy ismét bekötötte a szemem,megfogta a kezem,én meg úgy szorítottam a kezét,hogy csoda,hogy nem törtem el az ujjait.Nem mondom azt,hogy nem volt kellemes érzés,sőt,fájt,de ki lehetett bírni.Levettem a kendőt és nagyon tetszett a végeredmény.Pont az én stílusom.Fekete-fehér,egyszerű minták,és van jelentés a rajzok  mögött.Én egy lakatot kaptam,Zayn pedig egy kulcsot.
*****
Késő este kiültünk a kellemes, késő tavaszi,már nyárba átnyúló levegőre.Nem volt hideg,inkább jólesően meleg volt az idő.Nem is keveset ittunk,én pedig éreztem,hogy valami vad dologra fogok vetemedni,mert még nem próbáltam ki,és baj lesz belőle.De vannak rossz megérzéseim,és nem akartam az ördögöt a falra festeni,épp ezért csöndben maradtam.
-Olyan boldog vagyok-bújtam oda hozzá.
-Nem hiszem,hogy nálam boldogabb-puszilta meg a homlokom.-Elszívok egy cigit,mindjárt jövök.
-Megint cigizel?-vontam fel kérdőn a szemöldököm.
-Sajnos-sütötte le a szemét.
-Kaphatok egy szálat?-még én is meglepődtem azon,amit kimondtam.De úgyse próbáltam még,egy darabból pedig úgysem lesz semmi.Remélem.
-Nem tartom jó ötletnek,de...ha nagyon szeretnéd tessék-nyújtott át egy darabot.
Elkértem az öngyújtóját,meggyújtottam a cigaretta a végét,elszívtam majd a füstöt lassan kifújtam.De hirtelen köhögni kezdem,és nem kaptam levegőt,és egyre jobban szédültem,fájt a fejem homályosan láttam magam körül mindent.
-Aish,minden rendben?-hallottam Zayn aggódó,hangját,de már nem tudtam neki válaszolni,mert elsötétült minden.


3 megjegyzés:

  1. csodaaajoo:3333<33

    VálaszTörlés
  2. i cant believe this
    megolsz pasztmek, hogy lehet egy rész ilyen kikurt jó? :o
    és elhagytam a péklapátom de szerencsére nem kellet használni
    pogácsa.
    nekérdezd, jól vagyok
    és ASIHA WATDAFAK, NA SIESSNAGYON MERT POGÁCSA
    KÖSZIKE

    PUSSZANCS: ALÍZ

    VálaszTörlés