2016. február 14., vasárnap

2. fejezet- 5.rész

Sziasztok!
Igyekszem pótolni az elmaradott időt, amikor nem írtam a részeket. minél hamarabb hozni az újat.
Jó olvasást! :)
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert
Zayn Malik

Ezt nem teheti meg velem senki! Senki. Én nem hiszem el, hogy nem tudok egyszerre két olyan dolgot csinálni, amit imádok. Azt meg senki nem fogja eldönteni, hogy mit csinálok és mit nem!
- De Paul, ezt azért még sem teheted! Nem dönthetsz helyettem! - kezdtem egyre idegesebb lenni és nagyon felforrt az agyvizem.
- De Zayn, megtehetem. Mert te aztán nekem nem fogod megmondani, mit csináljak és mit engedjek meg neked!
- Attól, mert még te vagy értem felelős, nem mondod meg, hogy mit tehetek meg és mit nem! Ne kezelj már úgy mint egy 5 évest!
- Szerintem jobb lenne, ha azt tenném, mert körülbelül egy ilyenkorú óvodás viselkedési szintjén lehetsz.
- Tudod mit?! Rám nem kell többé figyelmet fordítanod!
- MI VAN?! - ordított velem.
- Igen, jól hallottad. Nincs rád szükségem. Folyton csak dirigálsz nekem.
- Malik, te eszednél vagy? Miket beszélsz te? Én csak jót akarok neked. Ez volt az álmod nem? Ezt egy kölyök mellett nem tudod csinálni.
- Nem nevezheted kölyöknek a GYEREKEMET! És köszönöm azt a bizalmat, amit felém közvetítesz! De be fogom bizonyítani, hogy én tudom egyszerre csinálni! 
- Hajrá. Én figyelmeztettelek. Majd belátod hogy igazam volt, te kis takonypóc.
Itt telt be nálam a pohár, és nagy erővel indultam meg Paul felé, hogy bemossak neki, mert most már tényleg az idegeimen táncolt, mert kezdett velem nagyon pofátlan lenni.
-Ha még egyszer így beszélsz velem..- de Aisha elkapta a kezem.
- Zayn, kérlek menjünk. - hangja nagyon halk volt, és rettenetesen meg volt ijedve.
- Persze Picur.Veled pedig még számolunk! - néztem rá a testtőrre.
Az egész vizsgálat alatt feszült voltam, és ezt szerintem Aish is megérezte, mert egy szót sem szólt hozzám.
- Zayn. -  simította meg a combom - minden rendben?
- Nem. Nincs rendben semmi. Ugye te elhiszed nekem, hogy tudom egyszerre csinálni a kettőt?
- Persze, de nagyon megijedtem amikor kikeltél magadból ott a parkolóban...
- Sajnálom Picur - nyomtam egy puszit a homlokára - nem akartalak megijeszteni. Viszont be fogom bizonyítani, hogy tudom egyszerre csinálni a kettőt! Velem nem lehet ekkora seggfej senki!
- Nyugodj meg Zayn. Kérlek.
- Érted bármit kicsim.
- Szeretlek.
- Én is nagyon.
Aisha Freese

Nagyon nem tetszik nekem Zayn viselkedése. Végig feszült volt és ideges, és hiába bizonygatta nekem, hogy neki semmi baja sincs, tudtam, hogy Paul ilyen nehéz döntés elé állítja mindemellett pedig kérdőre vonja a képességeit. Tudom, hogy ennek nem lesz jó vége. Hiába bízom meg benne, ő soha nem volt olyan ember, akit mindenki a végtelen türelméről ismerne.
A vizsgálat után - ahol hála istennek minden rendben zajlott és az eredmények alapján makkegészséges kisbabánk lesz- hazamentünk és megnéztük Ahol a szivárvány véget ér című filmet. Imádom ezt az alkotást, akárhányszor nézem meg, mindig bőgök rajta.
- Úgy imádlak Picur - bújt oda hozzám Zayn.
- Én is Zayn, de ma gyanúsan sokat mondogatod - húztam fel a szemöldököm - Titkolsz valamit?
- Én? Semmit. Szeretethiányos vagyok - húzta pimasz félmosolyra a száját.
- Ja képzelem mennyire - forgattam nevetve a szemeimet  - de ha  megengednéd, akkor... - de félbeszakította a mondanivalómat.
- Pszt! - tette a mutatóját a számra - a következő film várhat magára. Én következek - épp szóra nyitottam volna a számat, de ajkait a számra tapasztotta és szenvedélyesen megcsókolt. Épp elhúzódott volna amikor a puha és dús hajába és visszahúztam magamhoz.
- Na ez már tetszik - vigyorgott boldogan.
- Kussolj be, ne így járjon a szád. - éreztem, ahogy a térdhajlatom alá nyúl és felvesz az ölébe. Talán tovább is jutottunk volna, ha nem lép be az ajtón egy ismerős.
- Rosszkor jöttem? - nevetett Louis.
- Öööö... nem, nem dehogyis, csak...
- Khm... épp belefeledkeztünk valamibe - köszörülte meg a torkát Zayn.
- Ja azt látom - húzta össze a szemét Loui - egymás szájába. De ha nem jövök, lehet hogy máshova is - kacsintott.
- Egyszer megöllek ha megint a hülyeségeiddel fogsz fárasztani.
- Óóóó milyen kis tüzes valaki - nyújtotta meg az Ó-t a mondat elején.
- Te hülye - és indultam volna felé, ha Zayn nem fog le - Nyugi Picur, nyugi.
- Igazából Zayn,hozzád jöttem. Paul elmondta mi történt, és azt üzeni, hogyha nem jön meg az eszed, agymosást fog tartani, mert szerinte egy pofátlan paraszt vagy.
- Elegem van Paulból - vágott ököllel az ajtófélfába Zayn, és leült a konyhába a székre és a fejét a két keze közé fogta - Annyira meg akarja mondani, hogy mit csináljak. De nekem nem fogja engedni, érted?!
- Én értem, és megpróbáltam vele beszélni, de nem nagyon akar rám hallgatni. Stabilan kitart amellett hogy neked választanod kell.
- De nem fogok, érted! Nem szakíthat el egyiktől sem! - kiabált Zayn és egy ér kezdett nagyon ijesztően kidagadni a homlokán.
- Zayn, kérlek szépen nyugodj meg! - próbáltam meg lecsitítani - Minden rendben lesz.
- Így nem! Ha beleszólnak az életembe, nem lesz! Faszomat bele ebbe az egészbe. Elmegyek, és beszélek vele! - felállt, magára kapta a kabátját és kivágta az ajtót - ne jöjjetek utánam, szeretném ezt EGYEDÜL megoldani.
Pár percig csak dermedten néztünk utána, de én éreztem, hogy  ebből komoly baj lesz.
- Louis, könyörgöm, menjünk utána! - kértem.
- Persze, ha azt szeretnéd.
Beültünk a kocsiba, Louis pedig beletaposott a gázba. Nekem a percek óráknak tűntek, és minden egyes piros lámpa olyan volt, mintha minket akarnának feltartani.
- Nyugodj meg, nem lesz semmi baj - ölelt meg Louis, és megsimogatta az arcom.
- Én ebben nem vagyok annyira biztos - tördeltem a kezeimet.
Kiszálltunk a stúdiónál, bementünk az előtérbe ahol nem volt senki, viszont a másik ajtó mögött hallottam, ahogy Paul ordít Zaynnel. Benyitottunk, azonban egyikünk sem hederített ránk. Zaynnek idegesen rángott a szája széle, Paulnak pedig ökölbe szorított keze elfehéredett.
- NEM MONDHATOD MEG, HOGY MIT CSINÁLJAK, ÉRTED?! - üvöltött Zayn.
- DEHOGYNEM, ANNYI HATALMAM VAN FELETTED, HOGY NEKED KONKRÉTAN SZABAD AKARATOD SINCS TE KIS PÖCS!
- Paul, hogy beszélsz? - kerekedett el Louis szeme
- Te ebbe ne avatkozz bele, mert kurvára nincs hozzá semmi közöd! A ribancot minek hoztátok ide, ő tesz tönkre mindent.
Zaynnek elsötétült a tekintete, szemei szinte szikrákat szórtak.
- HOGY MIT MONDTÁL? - akadt ki - Ha így mersz beszélni Róla, komolyan nem állok jót magamért.
- Most fejezd be Zayn!
- NEM FEJEZEM! - kiabált - mert mi lesz, ha nem?
Paul erre már nem mondott semmit, hanem elsült a keze és akkorát húzott be Zaynnek, hogy elindult az orra vére, és én pedig sírva borultam Louis nyakába.


3 megjegyzés:

  1. Anyjat a barom Tomlinsonnak es a kecseg Paulnak es ahj. Siessel te mert megollek es ahj. Siess csak jo? 😂 :""D

    VálaszTörlés
  2. Anyjat a barom Tomlinsonnak es a kecseg Paulnak es ahj. Siessel te mert megollek es ahj. Siess csak jo? 😂 :""D

    VálaszTörlés
  3. Annyira wow. 😍 Siessel Brizs! Kivancsi vagyok!:3

    VálaszTörlés