2016. február 28., vasárnap

2.fejezet-7.rész (+16)

Sziasztok!
Hát, most kicsit késtem az új résszel, de nézzétek el nekem, mert beteg voltam és nem sok kedvem volt még létezni se, nemhogy írni xD
Nézzétek el nekem
Valahogy úgy éreztem, muszáj rátennem a +16-ost xd Ha valaki nem érzi annak, figyelmen kívül hagyhatja.
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert
Aisha Freese

Az SMS-t olvasva nagyon megijedtem. Ennek borzasztó rossz vége lesz. Igazából meg tudom érteni Zayn tettét, mert végül is joga volt hozzá, és én sem cselekedtem volna a helyében másképp, viszont ennek nagyon komoly következményei is lehetnek, akár bíróság elé is kerülhet az ügy. Közben meg is feledkeztem arról, hogy épp egy barátnőmmel ülök egy kávézóban, és most nyögtem be neki, hogy 2 hónapos terhes vagyok.
- Jól hallottam, hogy azt mondtad gyereket vársz? - szakította félbe a gondolatmenetemet.
- Jól - bólintottam - viszont nekem most nagyon sürgős dolgom van, a rendőrségre kell mennem.
- Hová? - akadt ki - van még valami mára?
- Nem, nincs. Viszont ez most elképesztően fontos. Zayn feljelentette Pault, az mindegy miért. Szóval, nem baj, ha ezt most hanyagoljuk?
- Jesszus. Neeem, persze. - és ott is hagytam.
Mivel gyalog jöttem a kávézóba - ami egy köpésnyire van a lakásunktól - gyors léptekben haladtam a rendőrkapitányság felé. Ez már viszont eléggé messze volt, úgyhogy rengeteget kellett gyalogolnom, hogy időben odaérjek és tudjak beszélni Zaynnel. Épp időben értem oda, mivel abban a pillanatban lépett ki az épület ajtaján.
- Zayn, megőrültél? Ebből hatalmas nagy botrány lesz!
- Tudom, de muszáj volt megtennem. Nem akarom, hogy egy ilyen ügyet csak úgy tétlenül nézzek végig. Mert ha nem teszem meg, akkor az a köcsög még egyszer megtesz egy ilyet, ha nem is rajtam, akkor majd máson. És nem akartalak se téged, se Louis-t belerángatni, de az igazság érdekében muszáj voltam.
- Ezt hogy érted? - néztem rá értetlenül.
- Tanúskodnotok kellene, mert ti vagytok a szemtanúk. Habár a stúdió biztonsági kamerája mindent rögzített, a képi bizonyíték nem lesz elég.
- És mikor kell bemenni a kihallgatásra? - sóhajtottam
- Holnap. Sajnálom - fogta meg a kezem és mélyen a szemembe nézett.
- Megértelek.
Zayn Malik

Én nem akartam sem a legjobb barátomat, sem a barátnőmet sem belekavarni ebbe az egész dologba, de nem volt más választásom, ugyanis nem én döntök az ilyen dolgok felől, az igazság érdekében pedig szeretném a lehető legtöbb lépést megtenni. Tudtam, hogy Aishanak pont ez fog nagyon betenni, mert már amúgy is padlón volt az utóbbi időkben történtektől.
- Tudod, hogy nem akartalak belerángatni ebbe, Picur, de nem tudtam mit tenni - tártam szét a kezemet.
- Tudom, és melletted leszek. Ha te ezt szeretnéd, én nem fogok ellenkezni - a szája már megint sírásba görbült.
- Picur, ne sírj.
- Nem sírok - rázta meg magát - erős vagyok.
Hiába mutatja magát erősnek, belül már rég összetört. Nem tetszik ez nekem.
***
Egész éjszaka nem aludtam semmit. Ideges voltam a holnapi nap miatt. Nem tudtam mi lesz ennek a vége, és ott lesz Paul is, akinek aztán meg főleg nincs kedvem a képét nézni. Rengeteg gyűlölet gyűlt fel bennem iránta, annyi, hogy a neve hallatán felfordul a gyomrom.
Reggel fáradtan és gyomorideggel keltem. Fogalmam sincs mi lesz ebből, csak nagyon remélem, hogy Paul nem röhöghet ki szemtől-szembe, ha olyan ítélet születik.
Kikászálódtam az ágyból, lebotorkáltam a lépcsőn, és főztem magamnak egy erős kávét, mára szükségem lesz az energiára.
- Jó reggelt - köszönt álmosan Aisha és ledobta magát az egyik székre - hallottam hogy felkeltél.
- Felkeltettelek? - szaladt fel a szemöldököm.
- Nem, már régóta csak forgolódtam, szinte semmit nem aludtam. Fáj a fejem. Töltesz nekem is egyet? - mutatott a kávéra?
- Persze.

***
Reggelizés után gyorsan felöltöztünk - a helyzet megkövetelte a valamennyire elegáns kinézetet, amit bár egyikünk sem visel szívesen, de most muszáj - és elmentünk a rendőrségre. Louis és Paul már ott voltak, csendben várakoztak.
Pár perc elteltével kijött egy rendőr, az egyenrháján díszelgő kis névtábla szerint Mr. Scott.
-  Üdvözlöm Önöket. Én fogom lebonyolítani a kihallgatást. Mindenkit egyesével fogok behívni,illetve a  két tanú együtt jön,a sértett és a támadó külön- külön. Így lehetünk a legbiztosabbak abban, hogy mindenki őszinte vallomást tesz, A sértettel kezdjük, utána a tettes, majd végül a tanú. Tehát akkor Mr. Malik jöjjön utánam - intett felém, majd bezárta a helyiség ajtaját.
Leültetett, majd némi papírmunka után elővett egy füzetet és egy tollat és különböző  kérdéseket tett fel.
- Mikor történt a verekedés?
- Tegnapelőtt délután.
- Le tudná írni az esetet?
- Egy kisebb nézeteltérésünk támadt, ami ennyire elfajult.
- Értem. Maga vissza ütött?
- Nem.
Pár kérdés után kiengedett és Pault hívta be.

Aisha Freese

Paul után engem és Louist-t hívta be a rendőr.Nagyon ideges voltam, izzadt a tenyerem, és majd elájultam, éreztem hogy az arcom falfehér, az ajkaim pedig kiszáradtak
- Nyugodj meg, nem lesz semmi baj - szorította meg a kezem Louis, majd bementünk.
- Felvettük a sértett és a tettes  vallomását, de neki a felvételt. nem mutattuk meg, viszont maguknak meg fogjuk - majd a kezébe vett egy kisebb távirányítót és a levetítette a kamera felvételeit. Borzasztó volt ezt újra látni, ahogy Zayn vérző orral és eszméletlenül földre rogy, Paul meg hideg vérrel ott hagyja. Majd elsírtam magam, és azt hittem ott ájulok le a székről. A könnyeim patakokban kezdtek el folyni az arcomról.
- Aish, jól vagy? - fürkészte az arcomat Louis.
Nem válaszoltam semmit csak felálltam kirohantam a kapitányságról, bepattantam a kocsiba és tövig nyomtam a gázt. Minnél hamarabb haza akartam érni, és véget vetni mindennek. Az életemnek, MINDENNEK! Otthon felforgattam mindent, de találtam egy éles borotvapengét.  Nagyon zokogtam már, alig láttam a könnyeim miatt. A csuklómhoz szorítottam az élét a tárgynak, és végighúztam egy vízszintes vonalban,majd így folytattam lejjebb haladva, egyre tovább...


4 megjegyzés:

  1. Ne basszal ki velem.
    Ne csinald Brigitta.
    Ahj mar.
    Nehogy kinyird Aisht.
    De Zayn kurva helyes a kepen.
    Paul meg dogoljon meg :)))
    Siess
    Imadollak ♡

    VálaszTörlés
  2. Befejezes -.- tonkrevagsz�� Siess! Nagyonjou!��

    VálaszTörlés
  3. LERIS VÉREM
    HÁT HOGYAN MERED EZT TE LYÁNY
    TESZED LEFELE AZT A SZART AISHA VAGY BAJAID LESZNEK VELEM
    fu
    most lenyugszom
    hozd a kövit ejjjjeh

    VálaszTörlés
  4. LERIS VÉREM
    HÁT HOGYAN MERED EZT TE LYÁNY
    TESZED LEFELE AZT A SZART AISHA VAGY BAJAID LESZNEK VELEM
    fu
    most lenyugszom
    hozd a kövit ejjjjeh

    VálaszTörlés