2016. június 15., szerda

2. fejezet- 10. rész (fejezetzáró)

Sziasztok!
Megérkeztem az új résszel, ami ismét egy fejezetzáró lesz. Viszont nem kell megijedni a blognak még nincs vége!
Még három fejezetet tervezek megírni, a következő fejezet trailere a rész végén lesz belinkelve
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Zayn Malik

Ez a lány, nagyon összezavart, de olyan volt, mintha ő ezt nagyon jól tudta is volna, és kihasználta. Élt a lehetőséggel, hogy nem csak a szimpla megjelenésével, a lekezelő és flegma stílusával is összekuszálta a gondolataimat, erre pedig ráérzett. Megtalálta a gyenge pontjaimat, és elkezdett játszani velem. Amikor már tudtam, hogy messzire megy, jobbnak láttam lelépni, és rendeznem magamban a dolgokat. Nekem van barátnőm, aki gyereket vár, és szeretem és vele szeretném leélni az életemet, és mindennél jobban szeretem.
Ezekkel a gondolataimmal a fejemben vezettem hazafelé. Igyekeztem lehetőleg elterelni a figyelmemet a körülbelül egy órája történtektől, többé-kevésbé sikeresen.
Kiszálltam az autóból, majd felnyitottam a garázs ajtaját.
- Szia kicsim - ölelt át hátulról Aisha, a gondolataimból kizökkentve.
- Szia Picur - mosolyogtam rá kedvesen majd nyomtam egy puszit a homlokára.
- Valami baj van? - fürkészett aggódó tekintettel.
- Nem, nincs, csak egy kicsit elgondolkoztam, és megfeledkeztem a világról - füllentettem.
- Ó, akkor rendben van, már kezdtem megijedni. Merre jártál? - érdeklődött.
- Ja, öhm, csak Louis szerette volna, ha megismerem a haverját, aki a mai bulit szervezi, és hozzá mentem el, A címet is megadta, illetve hogy mikor kezdődik. - most legalább igazat mondtam.
********
A buli pontosan hétkor kezdődik a Victoria Roadon található egyik apartmanban, ami szintén Raymondé. Elég pénzes csávó -legalábbis úgy hallottam- és több is van neki, és ez még nem is a legértékesebb mind közül. Fogalmam sincs, mivel foglalkozhat még, hiszen abból a külvárosi pubból nem gondolnám, hogy annyi pénz befolyik, hogy akár 4-5 nyaralót bérelhessen. Biztosra veszem, hogy van valami sötét ügye is, de ez különösen nem izgat engem, és nem is akarok belefolyni, nem az én dolgom. 
- Kicsim, kész vagy? - kiabáltam át Aishanak a fürdőszoba ajtó mögül, mert már legalább egy fél órája bennt tartózkodott.
- Öt perc és kész vagyok - válaszolt.
- Az előbb is ezt mondtad... ami már 15 perce volt - nevettem.
- Az mindegy.
20 perc múlva végre nyílt a fürdőszoba ajtaja, és attól, amit láttam, leesett az állam, és egy szót sem tudtam kinyögni.
- Olyan elképesztően szép vagy - ez volt az első normális mondat, ami a számra jött.
- Köszönöm szépen - sütötte le a szemét, majd elpirult. Én nem mondtam semmit, csak a dereka köré fontam a karjaimat, magamhoz húztam, és hosszasan megcsókoltam.
- Szeretlek.Mindennél jobban.
A ház előtt kiálltam a garázsból, majd beszálltunk a kocsiba.Beindítottam a motort, majd a megadott címre vezető útra vettem az irányt. Egyébként nem lenne messze, viszont nem túl megközelíthető, ezért legalább 40 percbe telt, mire odaértünk. Rögtön tudtam melyik ház lesz az, hiszen már az ajtó előtt akkora tömeg volt, hogy kérdéses volt bejutunk- e a házba. Természetesen csak meghívóval lehetett bemenni, hiszen egy ekkora befolyásossal bíró ember nem enged be csak úgy mindenféle jöttmentet a házába, ha már amúgy nem is ott lakik, csak béreli.

Aisha Freese

Borzasztó sokáig kellett sorban állnunk, hogy bejuthassunk. Mikor sorra kerültünk, azzal már nem volt gond, szóval ahogy átléptük a küszöböt élvezhettük is a buli hangulatát. Leültünk a pulthoz. Épp kértünk volna valamit inni indításként, azonban lehuppant Zayn mellé egy számomra ismeretlen lány. Vörös- festett- hosszú haja volt, erős sminkje és igencsak vadóc stílusa.
- Szia Zayn, sikerült idetalálni? - cseverészett, én pedig összehúzott szemmel méregettem.
- Mivel itt vagyunk, látod, sikerült - oltottam le egy pillanat, a buta kérdésére válaszolva, azonban ő nem igazán vette a lapot. Igen, hát kiderült, hogy nem egy észlény.
- Ó, te bizonyára Zayn barátnője lehetsz - vihorászott tovább -én Kathleen vagyok, örvendek a találkozásnak- nyújtotta felém a kezét, én pedig szememet forgatva elfogadtam.
- Én is nagyon örülök- vágtam oda unottan. - viszont épp piát szeretnénk kérni, szóval inkább tipegj innen arrébb, köszi - integettem neki, majd felállt a székről és arrébb ment, aztán csatlakozott egy másik társasághoz, akik láthatóan örömmel fogadták. Úgy látszik csak én nem kedvelem, pedig csak most találkoztam vele először.
Egy vodkanarancsot kértem a pultostól, aki már szegény régóta várhatott arra, hogy kiadja amit kérek. Nem állt szándékomban sokat inni, de nagyon úgy látszott, hogy Zayn igencsak felönt a garatra. Úgy gondoltam, hogy ez lesz a legnagyobb problémám, viszont ez nem így lett. Ez a bizonyos Kathleen- becenevén Kath- igencsak magához édesgette, és az ujja köré csavarta. Zayn úgy itta minden szavát, mintha az élete múlna rajta, és úgy követte, mint egy hűséges kutya a gazdáját.
- Kimegyünk cigizni- suttogta a fülembe,majd nyomott egy puszit az arcomra, a leheletén éreztem, hogy már kicsit sem szomjas.
- Tudod mit? - toltam el magamtól fintorogva - Menjél. Azt csinálsz amit akarsz, úgy látom már neked úgysem én kellek, hanem az a vörös ribanc! - ordítottam.
- Valóban? - húzta fel a szemöldökét- Hmm, lehet- gondolkodott el.
- MENJ A PICSÁBA ZAYN MALIK!- üvöltöttem már sírva, aztán felpattantam és kimentem a friss levegőre. Azt gondoltam, hogy itt majd egyedül lehetek, de tévedtem. Zaynék tényleg kimentek cigizni, és már nyalták is egymást a kurvával.
Hátrarohantam a ház kertjébe. Leültem a függőágyra, és csak bőgtem. Nagyon magam alatt voltam, teljesen összetörtem. Nem hittem volna, hogy képes megtenni. A bánatomba és a gondolataimba merülve meredtem magam elé, amikor leült mellém egy ismerős alak.
- Öntsd ki nekem a szíved, kicsi- karolt át.
- Louis? - szipogtam. Hirtelen nem értettem, azt hittem, ő is részeg, de nem, teljesen józan volt, és szavai őszintének hangzottak- Hát te?
- Hallottam, illetve láttam mindent, de nem tudom pontosan mi történt.
- Hát, látod. Zayn nem szeret, és megcsalt, és úgy néz ki, megtalálta a magának valót - motyogtam- És tudod mi fáj? Hogy ma még nekem mondta, hogy szeret! - és újra kitört belőlem a zokogás.
- Shhh- csitított - most biztos borzasztóan fáj, de majd enyhül.
- De Loui, szeretem érted? Kegyetlenül szeretem, akkor is, ha megcsalt, akkor is ha ő már nem engem, hanem mást szeret! Akkor is, ha tönkretette az életemet, akkor is ha egyszer meg is vert... nem tudom nem szeretni! Itt hagyott állapotosan, ami rohadt nagy bunkóság. Mindig elhitette velem, hogy fontos vagyok neki, hogy imád!
- Hát - kezdte- ha talán ő nem, valaki igen.
- Ki? - néztem rá reményveszetten, könnyes szemekkel
- Én - mondta ki határozottan. Ahogy ezeket a szavakat kimondta,minden egyértelművé vállt.Bennem pedig akkor tudatosult a kórházban töltött napjaim közül az, mikor bejött, és furcsának találtam a viselkedését, de mégis jólesett, nem tudtam hova rakni azokat a kusza gondolataimat és eddig meg nem jelent érzelmeimet, amiket mostanában tapasztaltam. Szerelmes vagyok Louisba.

Louis Tomlinson

Ahogy végre kimondhattam mit érzek Aisha iránt, olyan volt, mintha egy régóta féltett titkomtól szabadultam volna meg. Ez a lány nekem mindig is olyan volt, mintha a kishúgom lenne, viszont az utóbbi időben sokkal többet éreztem iránta, mint barátság. Nagyon sokáig csak meredt maga elé, miután elmondtam neki, hogy szerelmes lettem belé, majd hirtelen szóra nyitotta a száját.
- Louis..én..én- dadogott, nekem pedig a hideg futkosott a hátamon, mert azt hittem, valami rosszat fog mondani- azt hiszem, én is ezt érzem.
- Komolyan?
- Igen. Már sokszor megfordult ez a fejemben az elmúlt pár hétben, főleg az utolsó 1-2 napban. Csak nem tudtam hova tenni, sőt nem akartam magamnak bevallani ezt az egészet, és... - folytatni akarta a mondatot, de félbeszakítottam, és megcsókoltam. De úgy, mint még soha senkit, olyan érzés volt, mintha ezen a csókon múlna az életem.
- Tudod mit? - szólaltam meg nehezen utána - hagyjuk itt ezt az egész szarságot, és gyere fel hozzám-  mondtam, mire ő egy aprót bólintott.
Kézenfogva sétáltunk a hideg éjszakában. A lakásom előtt előkotorásztam a kulcsomat, majd kinyitottam ajtót, és előre engedtem Aish-t, aki ahogy belépett az előszobába, megragadta a karomat és újra megcsókolt. Átkaroltam a derekát, ő pedig beletúrt a hajamba.

Aisha Freese

Azt hittem, hogy ez lesz életem legszörnyűbb napja és átélt éjszakája, de úgy látszik, tévedtem. Elképesztően jó érzés volt Louisval lenni. Minden percét élveztem, annak, mikor olyan szenvedélyesen megcsókolt, beleremegett a gyomrom, amikor rám nézett azzal a csodálatosan szép égkék szemeivel, amikor átölelt, a hideg kirázott, mikor megsimította a hátamat. Amikor már meguntam a játszadozást, határozottan kezdtem el húzni a lépcső irányába, Ő pedig értetlenül nézett rám, én pedig széles vigyorra húztam a számat  amiből mindent megértett. Átvette az irányítást, és felmentem vele a lépcsőn, kinyitotta a hálószoba ajtaját majd lelökött az ágyra...
  Másnap reggel későn keltem. Többször lepörgött előttem az éjszaka történtek, és minden egyes pillanatára beleremegtem. Felültem, és kikászálódtam az ágy szélére. Zayn egy tapló, egy mocskos féreg, de én valahogy még mindig szeretem, és bűntudatom van, azért, mert ezt csináltam.

3 megjegyzés:

  1. Mieeez???:oooo neemaaar ! Ahh siess ! De nagyon! Imadtam ! Utakon ezt a ribancot -.- Es Zaynt is ! Nagyon! Sieess!!😍😍😍😍

    VálaszTörlés
  2. mi a fasz Brigi
    felkavadod az érzelmeim
    pedig nekem nincsenek is olyanjaim XDDDDDDDDDDD
    Rozika néni még itt is bagózik dikk
    tudom, hogy Rozika néni nagyon szeretne bagózni Zéjnnel, (meg mást is) de AISHA ÉS Ő (nem rozi hanem Zayn) ÖSSZETARTOZNAK
    tudod hogy nagyon imádom Lajost, de akármekkora tapló rohadék Zayn ők összetartoznak
    légszi hadd legyek benne a sztoriba, és aki rossz szétverem egy kalapáccsal
    légyszilégyszi
    ebbe a részben mindenkit lekellene
    Aisha, Louis, Zayn és Rozika néni
    Aisha hogy léphet félre
    ez nekem sok
    LAISHAT IMADOM CUP CUPP MEG MINDEN DE NEKI ZAYNNEL KELL LENNIE
    DE LAISHA MEG OLYAN AWW
    FELKAVARSZ FUUU XDDDDDDDDD
    number one #Laisha és #Zaisha shipper vagyok
    najó, itt kalapács-péklapát duo kellesz
    bereppenek a történetedbe
    FANNI HAS ARRIVED BICSIZ
    kövi részt mert meghalok
    puszpusz :* ❤️

    VálaszTörlés
  3. Anyad
    Anyad
    Anyad
    Remelem jol van
    DE EN NEM
    MIEZ?
    MI EZ?
    MI A TOKOM?
    ZAYN DUGJA FEL MAGANAK A CIGIT MEG A KURVAT.
    PFUU
    De Tommo kurva cuki
    ZAYN MEG KAPJA BE
    De annak a picsanak meg mindig bejovos a hajszine lol
    De akkor is
    ZAYN KAPJA BE
    Nehogy visszavegye Aish mert ZAYN EGY FASZKALAP
    Tommo a beszt
    Csatlakozok Fannihoz es en is Laisha shipper leszek K?
    UU
    ZAYN OLYAN MINT A BIRO
    EGY KECSEG BAROM MOCSKOS FASZKALAP
    DUGJA FEL MAGANAK FU
    Amugy szupcsi lett xd
    NadeBrigi
    KITEHETNED MAR AZ UJAT KÁ?


    Puszikallak:
    Nagy Adam noje (csak hogy a Nagy csaladban maradjon ;))

    VálaszTörlés