2016. június 12., vasárnap

2.fejezet - 9.rész

Sziasztok!
Ismételten megpróbálom behozni azt a hónapos kihagyást, ezért azt fogom csinálni, hogy amint kitettem az új részt, elkezdem írni az újat. Persze nem fogom rögtön utána kirakni! :D
Jó olvasást!
Bridget G.
Ajánlott zene: x

Louis Tomlinson

Nem tudom mi történt velem a kórházban eltöltött délutánon. Olyan volt, mintha nem is én irányítanám a mozdulataimat, a cselekedeteimet.
Mire ráeszméltem, hogy mit teszek, már régen késő volt. Úgyhogy inkább a magyarázkodás helyett, elmentem. Nem tudtam volna hihető okot adni.
Igazából még magam sem tudom miért tettem. Valami meglehetősen furcsát érzek emiatt a lány iránt, de nem tudom, hogy pontosan mi ez. Biztos, hogy nem vagyok szerelmes belé, biztos hogy nem tetszik nekem, hiszen az egyik legjobb barátommal jár, és örülök a boldogságuknak.
 Július ellenére igencsak hideg és borús volt az idő, és a kórház ajtaján kilépve megcsípett a hideg szél, úgyhogy összehúztam magamon a vékony farmerkabátomat, és gyors léptekkel baktattam a parkolóhoz a kocsim felé. Miközben beindítottam a motort, az agyam folyamatosan kattogott. Gondolataimat a telefon csengőhangja szakította félbe
- Szia, Louis - szólt bele a telefonba a Zayn - merre voltál? Megbeszéltük, hogy délután 3-tól próbálunk!
- Ne haragudj, csak dolgom volt, el kellett mennem a szüleimhez, fontos, nem várhatott magára. 5 perc és  ott vagyok.
- Ó értem, semmi baj. Siess! - utasított, én pedig kinyomtam a hívást, és elindultam.
Nem tudom, hogy de sikerült elterelnem a kórházban történtekről a figyelmem, és minden simán ment a stúdióban.
- Minden rendben, Louis? - jött oda hozzám Zayn, és kezét a vállamra tette.
- Ömm, persze, csak egy kissé fáradt vagyok.
- Rendben, Viszont nekem most mennem kell, sziasztok fiúk - majd az ajtó felé indult, és elment.

Aisha Freese

Miközben összepakoltam a cuccaimat, a gondolataim folyamatosan Louis körül forogtak. Furcsának éreztem, de mindeközben felkavarta az érzelmeimet, és nem tudtam pontosan hova tenni ezt az egészet.
- Mehetünk? - fürkészte az arcomat Zayn.
- Jaa, persze, induljunk.
- Van valami baj, Picur? - kérdezte aggódva.
- Dehogyis! Csak egy picit elkalandoztam.
- Rendben, már azt hittem történt valami. Add ide a holmijaidat,  és induljunk, szeretnék minél hamarabb hazaérni. - majd illedelmesen elvette a kezemből a táskámat, és kézenfogva elindultunk a kórház lépcsőjén, és végre elhagyhattuk ezt a borzalmas, büdös, koszfészket.
Zaynnek elintézni valója akadt, úgyhogy magamra hagyott - a lelkemre kötötte, hogy ne csináljak semmi hülyeséget - én pedig engedtem magamnak egy jó forró fürdőt. Belemásztam a fürdőkádba, majd becsuktam a szemem. Annyira hiányzott már ez a végtelen nyugalom
Már majdnem elaludtam a vízben, amikor megcsörrent a telefonom, a kijelzőn Hayley neve jelent meg,
- Igen? - szóltam bele álmosan.
- Jó reggelt!
- Nem aludtam, csak épp fürödtem, és este semmit nem aludtam, szóval kicsit elszundikáltam a vízben.
- Na te is megmondtad, hogy aludtál! Kapd össze magad, mert Daisyvel átmegyünk egy kicsit, olyan régen beszélgettünk, így együtt hármasban, mert veled tegnap nem nagyon lehetett beszélni.
- Jó rendben. 10 perc és kész vagyok.
- Mi már elindulunk, úgyhogy jobb lenne ha sietnél!
Gyorsan kipattantam a kádból, kiengedtem a hajamat, felkaptam egy kényelmes felsőt és egy régi, kissé elnyúlt farmert, majd összepakoltam, hogy ne legyen ekkora rendetlenség a lányoknak, majd betettem főni 3 adag kávét, úgyis fognak kérni, ismerem őket,
Pontosan 10 perc múlva csengettek is a lányok, én pedig kinyitottam nekik az ajtót. Mind a kettőjüket megöleltem, majd beinvitáltam őket a konyhába és töltöttem három adag kávét. Elmeséltem nekik a bulit, és Louis váratlan látogatását
- És ez miért lep meg? - nézett Daisy - Hisz a legjobb barátod, nem?
- Az, persze. csak nem tudom.. jólesett.
- Ha csak barátod, nem gondolod, hogy alapvető kéne legyen, hogy ilyen esetben meglátogat téged, téged pedig nem ér meglepetésként?
- Hát, de csak..
- Figyelj - fordította komolyra a szót - Érzel iránta valamit?
- Nem tudom - válaszoltam. Hayley mindeddig csendben hallgatta a beszélgetésünket
- Neked mi a véleményed erről? - nézett rá Daisy az előbb említett lányra
- Hát, az biztos, hogy ez igencsak fura szituáció - felelt kurtán, majd belekortyolt a kávéjába.
- Aisha, gondolj át mindent. Ez nekem nagyon nem tetszik - húzta össze a szemét.

Zayn Malik

Az előtt a pub előtt várakoztam, amely Louis haverjának a tulajdonában áll. Loui azt mondta, szeretné nekem még előtte bemutatni, mivel ott majd amúgy sem lesz lehetősége. Nem szerettem volna kiszállni, mert meglehetősen  hideg volt a mai nap, így inkább az autóban várakoztam. Hayley megírta sms-ben, hogy átmentek Aishahoz, úgyhogy biztosítanak róla, hogy nem fog semmilyen butaságot csinálni, majd ők vigyáznak rá.
Mivel már legalább negyedórája a kocsiban ültem, ezért úgy döntöttem, hogy bemegyek. Louis tökéletes pontossággal írta le, kit keressek, viszont még egy cseppet is a leírásra hajazó személyt sem láttam a szórakozóhelyen. Ahogy kétségbeesetten nézelődtem körbe, egy igencsak vadóc és impozáns lány indult meg felém a pult mögül. Vörösből világosból átmenő, hosszú haja volt, erős sminkje és igencsak kihívó ruhái. Viszont látszott rajta, hogy ez őt egy percig sem zavarta sohasem.
- Szia, te vagy Zayn? - állt meg előttem - Ha Raymondot keresed, elment ebédelni. Én Kathleen vagyok, Kath-nek becéznek. Megkért, hogy én adjam át neked az információkat, mert már valószínű csak estefelé ér vissza. Menjünk ki, elszívok egy szál cigit.

Kisétáltunk a pub elé, Kath pedig elővett egy doboz cigit, engem is megkínált vele. Már 1-2 hónapja leszoktam róla, viszont úgy éreztem, ha most elszívok egyet, az nem lesz nagy bűn.
- Szóval- kezdte, miközben rágyújtott - a buli pontos helye itt lesz - adott egy kis cetlit, ráírva a pontos címmel- hétkor kezdődik. Lesz kaja, pia, mindent be lehet hozni. Én is ott leszek- fújta ki a füstöt. Ez a lány..összezavar. Úgy éreztem most  itt az ideje lelépni.
- Köszönöm az információkat, viszont nekem most mennem kell, mert dolgom van, sietek. Akkor majd találkozunk...
- Pénteken- fejezte be a mondatomat.
- Igen. Helló- majd a lehető leggyorsabban elhúztam onnan.

4 megjegyzés:

  1. Ugy imaaadomm😍😍 nem tetszik a voros😒 de nagyon varom a kovetkezot !😍😍 siessel!

    VálaszTörlés
  2. Vörös csaj
    erős smink
    ez nem lehet más mint Rozika néni hetedik osztályból
    tudom, hogy ez volt a hátsó szándékod
    hmm kis bedgörl
    ahogy Roszika is
    :333333
    na új shippem lesz
    Laisha
    luigi ojé
    befejeztemXDDDDDD
    TETSZIK A RÉSZ, VISZONT ÉREM HOGY HAMAROSAN A PÉKLAPÁTOM ELŐ FOG KERÜLNI
    WHY AM I FEELING THIS
    AM I RIGHT
    YES I AM
    IM ALWAYS RIGHT
    na amúgy szere van siess a kövivel mert seggberúglak
    puszpusz; a kedvenc sünid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ROZIKA NÉNI ÁH VÉGEM XDDDD
      najó kész vagyok
      Na, ugye milyen jó, hogy visszaadtam a péklapátodat:D

      Törlés
  3. Na te farok
    Vegre megerkeztem
    Vartal mi?
    Lya
    Szoval
    Annak a vorcsinek teccik a stilusa (R.I.P. Vorcsim ♡)
    A lyanyok meg miert nem hagytak furdeni szegeny Aisht? Xddd
    Na ah so
    Nem irok sokat mert elkezdodott a meccs
    Ugye a boys is a magyaroknak szurkolnak? :o
    Ajanlom nekik
    Siesse a kovivel

    Puszil
    Nagy Ádám noje

    VálaszTörlés