2016. június 28., kedd

3.fejezet- 5.rész

Sziasztok! 
Meghoztam az új részt! 
Nincs semmilyen különösebb hozzáfűznivalóm.
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Zayn Malik

Elképzelésem sem volt, hogy mi volt a célja annak, aki ezt a kis rövid, de annál vérfagyasztóbb üzenetet elküldte. Talán csak valaki szórakozott, és meg akart ijeszteni? Vagy valóban van oka annak, hogy miért küldte, és számítanom kell valakire? Nem tudom. De azt viszont igen, hogy ennek feltétlenül a végére kell járnom, mielőtt komoly következményei lesznek. Feljelentést nem akarok tenni, hiszen ennyivel esélytelen, hogy valaha is megtalálnák a tettest. Egyedül nem bírok el egy ilyennel. Muszáj elmondanom valakinek. De kinek? Elvégre Louis utál, barátnőm meg nincsen.
Úgy gondoltam bemegyek a stúdióba, ott talán el tudom terelni gondolataimat erről a borzalomról, meg talán egy kicsit ki is kapcsol. Azt hittem egyedül leszek, de tévedtem. A stúdió ajtajában egy kedves arcú lány ácsorgott. Az alapból szőke haja egy része rózsaszínre volt festve, feltűnően várt valakire. Amikor meglátott, meglepődött majd integetett.
- Szia - mosolyogtam rá kedvesen- kit vársz?
- A barátomat- válaszolt röviden.
- Mármint név szerint?
- Niallt- ez a lány nem túl bőbeszédű.
Niallnek van barátnője? Nem is tudtam. Nagyon le vagyok maradva...
- Nem akarok illetlen lenni. Zayn Malik - nyújtottam felé a kezemet, amit ő elfogadott.
- Anne Holloway- mutatkozott be ő is - nem vagyok túl sokat itt, mert amerikai vagyok, és általában az USA-ban tartózkodom.
- Szia kicsim, mehetünk? - ölelte meg Niall, majd észrevett engem is- Ó Zayn, neked el is felejtettem mondani, de már úgy látom megismerkedtetek.
- Igen, és örülök nektek. Sokáig- ők pedig elmentek.
Teljesen egyedül voltam, de nem zavart. Jól esett kicsit kikapcsolódni, egyedül lenni és a gondolataimba merülni. Végre tudtam rendezni az összekuszálódott gondolataimat, és magamban elemezni a mostanában történteket. Rájöttem, hogy nagy hülyeséget csináltam, és hogy nagy baromságot csináltam. Otthagytam azt a lányt, aki az életemet jelenti számomra, akit mindennél jobban szerettem, akibe tényleg szerelmes voltam. És még most is az vagyok. Egy ribanc miatt hagytam el, akinek valószínű mindegy kivel van. csak farka legyen. Akinek tudom, hogy köze van az üzenethez. Meg kell védenem Aishat, mielőtt nagyobb baj történik vele. Csak azt még nem tudom, hogy hogyan fogom ezt tenni.

Aisha Freese

 Nem tudom, hogy a barátaim hogy lehettek velem ilyenek. Louist nem értem, hogy még azon az estén azt mondta szeret... talán ez mégsem volt igaz. Tudnék örülni a boldogságuknak, ha nem titkoltak volna el előttem mindent, illetve ha Hayleynek eszébe jutok néha napján én is. 
Két napja ki nem mozdultam  a házból, egész nap nem csinálok semmit. Na jó, talán sírok. De azt folyamatosan. Nem tudom, miért kapom ezt a sorstól.
Búslakodásom közben észrevettem az ablakon keresztül, hogy a velem szemben lévő ház előtt, egy rejtélyes alak áll, és határozottan engem néz- bár nem látszott az arca. Teljesen feketében volt, de nem tudtam ki az, ugyanis kapucnival takarta el kilétét. Mikor legközelebb odanéztem, már nem volt ott. Körülbelül 10 percre rá, egy üzenet fogadott a telefonomon.
" Jobban kéne magadra vigyáznod, pici lány! "
Összeráncolt szemöldökkel meredtem a képernyőre, de  nem tulajdonítottam neki túl sok figyelmet, gondolom valaki szórakozik, úgyhogy csak arrébb dobtam a készüléket. Pedig nem kellett volna, akkor még nem is sejtettem, hogy ez még csak a kezdet.

Louis Tomlinson

Eleinte nem tudtam hová tenni Aisha kiakadását, de később rájöttem, hogy igaza volt. Bunkók voltunk vele. Bocsánatot szeretnék kérni tőle, de nem hiszem, hogy látni akar ezek után.
- Mi lesz most? - nézett rám kétségbeesetten Hayley.
- Nem tudom- ráztam meg  a fejem- Hagyjuk lenyugodni, aztán majd lesz valami- Hazakísérlek- fogtam meg a kezét, majd elindultunk hozzájuk.
- Szeretlek - álltunk meg a lakásuk előtt, majd magamhoz húztam és szorosan megöleltem-Aludj jól kicsim- pusziltam meg, majd elmentem onnan.
Magányosan sétáltam hazafele, amikor megláttam, hogy egy ismerős alak rohan felém. 
- Zayn? - vontam fel kérdőn a szemöldököm.
- Téged kereslek már mióta- lihegte, úgy látszott, már régóta futott.
- Miért? - kérdeztem.
- Kaptam egy nagyon bizarr üzenetet- mutatta a telefonját- segítened kell nekem. Nem akarom, hogy Aishat bántsák.
- Zayn- röhögtem- ez csak valami vicc lehet. Ne vedd komolyan.
- Szerintem ez kurvára nem vicces- ordított.
- Nem vicces, de nincsenek komoly szándékai nyugodj meg- tettem a vállára a kezem, majd  otthagytam.

2 megjegyzés:

  1. Jaj Aisha ne sírj
    viszek neked zsepit
    awww
    utálom ha sírnak
    BE HAPPY
    K?
    Ká.
    a rózsaszín hajú csaj olyan kis édi, megzabálom
    nos
    ITT MINDENKINEK MAGNEBÉHAT LESZ
    nyugodjatok le emberek
    Zayn te is
    Aisha is
    nem fog titeket bántani senki
    senki
    senki
    rozikanéni sem
    mert akkor jövök a péklabátommal és a shotgun-ommal
    és akkor
    TIME TO DIE
    BY MY SHOTGUN
    najó várj
    várj
    nem vagyok gyilkos
    DE FELKAVAROD AZ ÉRZELMEIM BRIGIIII
    SIESS A KÖVIVEL MERT NEM TUDOM MIT CSINÁLOK

    VálaszTörlés
  2. MEGGYÜTTEM DRÁGÁM
    OTT VAGYOK
    KICSESZETTUL OTT VAGYOK
    ES NIALL NOJE VAGYOK
    Koszi Malik megleszunk 😂😂😍😍
    Bétévé
    AZ A VOROS KURVA NYUGODJON MAR LE
    LYO?
    ELEGEM VAN BELOLE
    PFFF
    De a haja tecik. Az enyime is 😂😂
    Aisha ne sirjon mar more
    Cegenyke
    Na meg mit akartam
    Nem tom
    OLYAN CUKIK VAGYUNK NIVEL MEGHALOK

    Na edesanyukam
    Meg sokat legyek benne 😉😘

    SIESSE. SOT.
    MOST
    AZONNAL
    TEGYED
    KI
    A
    KOVIT

    Puszillak
    Pique noje 💕

    VálaszTörlés