2016. július 3., vasárnap

3.fejezet-7.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt
Nincs különösebb hozzáfűzni, annyi, hogy július 4-8 között dolgozni fogok, ezért lehet kicsit megritkul majd a részek gyakorisága, de igyekszem.
Az előző rövid rész után kárpótlásul egy hosszabb rész :D
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Aisha Freese


- Zayn? - szaladt fel az egekig a szemöldököm- Hát te hogy kerülsz ide? 
- Erre jártam, és láttam mi történt- nézett mélyen a szemembe. engem pedig kirázott a hideg.
- Értem- nyeltem nagyot- mindenesetre köszönöm, hogy megmentettél.- majd otthagytuk. 
Csendben sétáltunk hazafelé, amikor Hayley megtörte azt.       
- Aisha, lehet egy kérdésem? 
- Persze, mondjad.      
- Még mindig szereted, ugye? - ettől a kérdéstől féltem a legjobban. Nem szóltam semmit, csak legörbült a szám, a szemeimet könnyek lepték el, majd utat engedtem könnyeimnek.
- Shh- nyugtatott Hayley- most menj haza,  és pihend ki magad, oké?
- Jó- szipogtam.
Otthon miután leöltöztem engedtem magamnak egy forró fürdőt, és megpróbáltam ellazulni, kizárni mindent.
Két napja nagyon csúnyán megfáztam, úgyhogy úgy döntöttem, ledőlök egy kicsit, a pihenés jót tesz. Lefeküdtem, azonban a jobb oldalamba erős fájdalom nyílalt, ezen a ponton pedig egy hatalmas lila folt éktelenkedett. Valószínű itt csapódhatott belém a kocsi. Nem foglalkoztam vele, átfordultam a másik oldalamra, és mély álomba zuhantam.
Hajnalban vezettem haza valahonnan. A fények gyérek voltak, de a kocsi lámpái tisztán világították meg az utat. Épp a garázsba akartam beállni, amikor egy alak ugrott az ablakom mellé. Nem láttam az arcát, hiszen kapucni takarta, de az alkatából és az öltözékéből ítélve férfi lehetett. Felvont szemöldökkel néztem rá. Majd egy fegyvert szegezett nekem, amitől felvisítottam, mire ő kirángatott a kocsiból, megragadta a csuklóm és befogta a számat, hogy ne tudjak egy hangot sem kihagyni.
- Ribanc, azt hiszed mindig megúszod?- tartotta a fejem mellett a fegyvert, az ereimben pedig már így is megfagyott a vér, levegőt alig mertem venni.
- K- ki vagy te? - kérdeztem tőle dadogva, mire ő lehúzta volna a kapucnit, és megláthattam volna az illetőt, azonban lassan elhomályosodott, majd koromsötétté vált minden...
Ziláltan ültem fel az ágyamban. Hosszú tincseim izzadtan tapadtak a homlokomhoz. Megtapogattam az arcomat. Tűzforró volt, szinte égette a bőrömet. Ezek szerint lázas vagyok, és azért álmodtam ilyen hülyeséget. Lassan, komótosan kimásztam az ágyból, majd lelépkedtem a lépcsőn a konyhába, hogy bevegyek egy nagy adag altatót, és lázcsillapítót. Visszamentem, majd az erős gyógyszer hatására újra elnyomott az álom.

Zayn Malik

 Percekig csak álltam ott, az utca közepén, és bámultam a két lány távolodó alakját, majd megráztam a fejem, és mintha mi sem történt volna az előbb, folytattam oda az utamat, ahova már az elején is indultam, amikor hirtelen valaki elém ugrott,  és a felsőmet megragadva közelebb húzott magához.
- Zayn, nem lehetsz mindig ott mellette- kiabált rám Kath, én azonban csak felnevettem, és tekintettel arra, hogy sokkal erősebb vagyok nála, egy könnyed mozdulattal arrébb löktem és megkerültem.
- Zayn, nem tudod mit csinálsz! Jobb lenne, ha észhez térnél, mielőtt késő lesz- bár háttal voltam neki, tudtam, hogy gonosz vigyorra húzta a száját.
- Sosem lesz késő- pirítottam oda, majd még mondott valamit, ami nem érdekelt, meg amúgy sem hallottam.
A telefonom rezgett a kezemben, majd rápillantottam a képernyőre. Ismét egy rejtett számról érkezett üzenet, azonban most egy kép is volt hozzácsatolva.
" Zayn, a kis hős..:D"
Ehhez pedig médiafájlban érkezett az, amikor Aishat elrántom a közeledő autó elől, a sofőr arca nem látszik, sőt még a jármű rendszáma sem. Tudom, hogy Kathleennek köze van ehhez, és az előző üzenethez, de ezt nem tudom bebizonyítani. Viszont, van képi bizonyítékom Louisnak, ez alapján, már biztos elhiszi, hogy ez nagyon nem egy rossz vicc.
Idegesen nyomkodtam a csengőt, mire Louis végre ajtót nyitott.
- Mit akarsz Zayn?- támasztotta az ajtófélfát.
- Beszélnünk kell- néztem rá komolyan.
- Már megint arról a...- kezdte, de a képébe toltam a telefont- BASSZAMEG!- ordította, és csodálkozva nézett az elé tartott készülékre.
- Hiszel végre nekem?
- Hiszek- dörzsölte meg idegesen az arcát- most mit akarsz csinálni?
- Megállítani ezt a barmot, mégis szerinted mit?
- Jól van azt értem, de hogy?
- Nem tudom- ingattam a fejem
Beszélgetésünket Loui telefonja szakította félbe
- Szia Hayley- szólt bele vigyorogva, de a mosoly rögtön lefagyott az arcáról- MI VAN?! Jó, megyünk.
- Mi történt? kérdeztem.
- A lányok elmentek bulizni, a nőd bunyózik a volt nőddel- válaszolt, én pedig rögtön tudtam, hogy kikre gondol
- Egyik sem a nőm- tiltakoztam
- Nem érdekel, gyere már- rántott be a kocsijába.
Louis beletaposott a gázba, majd elindultunk. Ilyen sebességgel nem csoda, hogy percek alatt odaértünk. Kiszálltunk, szétnéztünk a bejárat előtt, majd hátrasétáltunk a szórakozóhely mögé. A lányok valóban ott voltak, Anne, Daisy és Hayley próbálták őket szétszedni.

Louis Tomlinson

- Álljatok le lányok, most! - fogtam meg Aisha csuklóját, és elrángattam onnan.
- Louis!- kiabált!- engedj el, le kell rendeznem ezt a kurvát! - kapálózott, de nem volt elég erős ahhoz, hogy kiszabaduljon a szorításomból. Tudtam hogy ivott, de nem volt részeg egyáltalán.
- Dögölj meg te csitri! - vágta oda neki Kath.
- És téged ki kérdezett? - nevetett fel Hayley. - eddig sem volt senki sem kiváncsi rád.
- Addig húzz el, amíg mindenki szépen mondja- húzta össze a szemét Daisy, mire a vörös lány a középső ujját feltartva távozott a társaságunkból.
- Én itt átveszem - mondta Zayn, majd megfogta Aisha kezét, aki boldogan ment utána.

Zayn Malik

Kivezettem Aishat a helyről majd elindultunk ketten a vaksötét, kihalt utcán. Szó nélkül sétáltunk egymás mellett. Aish háza előtt szembefordítottam magammal.
- Mit szeretnél? - nézett rám értetlenül, én pedig közeledni kezdtem hozzá, ő pedig nem ellenkezett. Alig pár miliméter volt már ajkaink között, amikor rájöttem mit csinálok. Ezt nem szabad. Keserű mosolyra húztam a számat, majd megráztam a fejem.
- Szép álmokat, Picur- nyomtam egy puszit a homlokára, majd elmentem.

2 megjegyzés:

  1. MEGJOTTEM

    TE.
    AISH NE SIRJON MAN HALLOD E
    Adok neki PZs-t
    ZAYN EGY HOS. MAR SZERETEM ♡
    Aisha meg miket almodik dikk
    Kevesebb Stricimackot nezzen
    Az a kurvi meg. Anyjat ká?

    BENNE VOLTAM. MEGINT KICSESZETTUL OTT VOLTAM
    DE ME NEM EN VOTAM A HOS HE?
    Na mindegy

    Louis meg.
    BASSZAMEG
    ZAYN MIERT NEM SMACIZTA LE HMMM?
    HAAAAA?
    ME NEM?
    Imadom Aish becenevet. Olan cuksi.
    Amugymeg.
    Zayn mit keres itt? Ausztraliaban kene lennie ch. Dory varja lelkizni

    Naembikem. Varom a kovcsik ká?
    Puszi (Atkának is)
    Piqué nője

    VálaszTörlés
  2. Aisha jóhogy szereti Zaynt
    naná
    a sors egymàsnak terentette őket
    és VÉGRE LOUIS ÉSZHEZTÉRT
    Yaaaaassssss
    miért nem hittél Zaynek ejnyeeeee
    most nem veszem elő a péklapátom mert nem tudom hol van

    ééééssssssss
    BUNYÓ EZAZZZZ
    MOST MEGMELENGETTED A SZÍVEM AWWWWWEEEE
    MOST MÁR TELJES A NAPOM
    AADJATOK NEKIII

    ó hogy louis megállította őket
    baszkiiiiii
    kapjamárbe
    pffff

    ÉS MIÉRT NEM VOLT CSÓK A VÉGÉN
    HOGYKÉPZELED TEEEE
    FUUUUU
    HOZDAKÖVIT EZ TÚL JÓ

    VálaszTörlés