2016. július 20., szerda

4. fejezet- 3.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt.
Jó olvasást hozzá:)
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Hayley Marsh

- Mi az, ki hívott? - néztem a barátomra, aki éppen akkor nyomta ki a hívását.
- Zayn- válaszolta Louis- velünk szeretne találkozni, az ékszerészhez megyünk, Aishanak ajándékot venni.
- Milyen ajándékot? - értetlenkedtem, mire ő csak megvonta a vállát, majd megfogta a kezem, és vártuk Zaynt, aki nem sokára be is fordult a kanyarba, mi pedig bepattantunk a kocsiba.
- Mit akarsz venni, Zayn, miért kellünk hozzá mi is?- kérdeztem tőle.
- Majd ott megtudod- adott egy sejtelmes választ, mindezt úgy, hogy ránk sem nézett, csak figyelt tovább az útra.
Zayn nem szórakozott sokat a boltban, tudta, hogy mit akar venni, úgyhogy egy 5-10 perc után már távoztunk is. Nagyon irigyeltem Aisha-t, én is szeretnék majd egyszer ilyet kapni. De ez még nekem nagyon messze van úgy érzem.

Zayn Malik

- Biztos vagy te ebben, barátom? - kérdezte a mögöttem álló Louis, amikor épp fizettem- Régóta terveztem, és alaposan át is gondoltam. Épp beszálltam volna az autómba, amikor egy ismerős hang ütötte meg a fülemet, de egyáltalán nem örültem neki.
- Zayn, jó lenne ha rászólnál a ribancodra, hogy kicsit fogja vissza magát- lépett oda Kathleen
- Nem ribanc, arról ne kezdjünk el beszélgetni ki a ribanc- nevettem fel cinikusan- és nem tudom, hogy érted azt, hogy fogja vissza magát.
- Épp ma öntött le egy nagy adag tejes kávéval- mesélte, figyelmen kívül hagyva a megjegyzésemet.
- Nem hiszem, hogy nem lett volna rá oka- vigyorogtam, majd beszálltam a vezetőülésre, és otthagytam a még mindig lefagyott pofával bámuló lányt.
- Megjöttem kincsem- kiabáltam be az előszobából, és lerúgtam a cipőmet a lábamról. Nem érkezett válasz, majd valaki hátulról átölelt. A sötétben ez egy kissé ijesztő volt, úgyhogy egy pillanatra összerezzentem.
- Csak én vagyok- suttogta Aisha, én pedig megkönnyebbültem, megfordítottam és szorosan magamhoz öleltem.
-  A történtek után ne nagyon csinálj velem ilyet- nevettem fel halkan- Ma belebotlottam Kathleenbe, azt mondta volt egy kis összetűzésetek- váltottam komolyra.
- Muszáj volt, megint belémkötött- forgatta a szemeit- Haragszol?
-Inkább büszke vagyok rád- vigyorogtam.
*******

Aisha Freese

-Kicsiim- hallottam reggeli, rekedtes hangját- Jó reggelt- mosolyogott rám, majd nyomott egy puszit a számra.
- Szia édesem- motyogtam álmosan, majd közelebb húztam magamhoz, hogy megcsókolhassam.
- Hogy aludtál? - mosolygott rám.
- Jól- válaszoltam, majd visszahúztam volna magamra a takarót, de ő nem hagyta.
- Akkor hagy tegyem a reggeledet is szebbé- kacsintott.
- Mire gondolsz? - kuncogtam, azonban ő nem mondott semmit csak arrébb dobta a takarómat, ami a földön landolt.
- Majd meglátod- húzta csibészes mosolyra a száját. Fölémmászott, majd egyik kezével mellettem támaszkodott, és hosszasan megcsókolt. Nyelvével óvatosan megnyalta az alsó ajkamat, a bejutásért esedezve, amit természetesen meg is adtam neki.  Egyik kezével az oldalamat simogatta, én meg puha és dús hajába túrtam, és az ujjaimmal picit meghúztam éjfekete tincseit.
-Szeretlek- mondta, inkább a számba.
Egy örjítően hosszú csókcsata után áttért a nyakamra, és apró puszikkal halmozta el, majd harapdálni, szívni kezdte a vékony bőrt.
- Cicám, erre nem lesz szükség- szedte le rólam a vékony hálóinget, és így már teljes egészében terült elé a testem. Folytatta volna azt, amit elkezdett, de én megállítottam.
- De először még te következel- vigyorogtam gonoszan, és fordítottam a helyzetünkön és én kerültem felülre. Csípőjén helyezkedtem el, majd a kezemmel végigsimítottam a tökéletesen kidolgozott felsőtestét, amit részben tetoválások borítottak. Hasát apró csókokkal halmoztam el, külön figyelmet fordítva a kockáira. Elértem a boxere széléig, beleakasztottam az ujjamat, és csigalassúsággal kezdtem lehámozni róla az anyagdarabot, azonban ő felhúzott magához, fordított a helyzeten, és hosszasan megcsókolt, majd széles vigyor terült el az arcán...
***
- Szeretlek, Aisha- puszilt meg- megyek csinálok reggelit. Vagyis... van egy meglepim, a ház mögé gyere- simította meg az arcom, majd kimászott melőllem, és elhagyta a helyiséget. Magamra kaptam valamit, majd elindultam oda, ahová kérte. Kinyitottam a hátsó ajtót, és a lélegzetem is elakadt.  
- Gyere, ne csak bámulj, ülj le mellém- mutatott maga mellé a földön lévő pokrócra. Nagyon aranyos kis reggeli pikniket dobott össze, a függőágyat illetve a kis udvart is feldíszítette. Leültem mellé, majd elfogyasztottuk a reggelit, utána pedig a függőágyon ültünk egymást ölelve, csendben, élvezve egymás társaságát, majd Zayn hirtelen megtörte a csendet.
- Tudod, nem csak ok nélkül szerveztem meg ezt az egészet
- Hanem? -vontam fel a szemöldököm. 
Letérdelt elém, és elővett egy kis dobozt, amiben egy gyönyörű fehérarany gyűrű díszelgett.
- Leszel a feleségem?

5 megjegyzés:

  1. IGEN
    IGEN
    IGEN
    YA
    YESS
    FUCKIN YESSSS
    MIASZAR
    AWWWWWWMÁR MENNYI ZAISHA MOMENT
    AWWW
    MILYEN JÓ
    MENNYEKBEN VAGYOK GECI
    ÉS MÉGEGYSZER VÁLASZOLOK AISHA HELYETT
    YES
    hozzá mész vagy meghalsz *előveszem a péklapátot* *sátáni kacagás*
    mondj igent
    mert akkor többször huncutkodhatsz Zaynnel
    ROZIKANÉNI MEG TALARODJON, SENKIT NEM ÉRDEKEL
    ROZIKANÉNI NEM VOLT JO
    ROZIKA NÉNI NEM KAP PISKÓTÁT
    inkább felrúgom, de akkor pályára is áll... AMMMMMM ENNYJ VOLTAM, HALMOZZ EL TÖBB RÉSSZEL MERT MEGHALOK ASGAJAGSJSHSHSJSHSHSH :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nézdd el a helyesírási hibáim, nen tudok rendesen írni sem, kikészíteszXDDDDD❤️

      Törlés
  2. Bridzsit, Bridzsit mit teszel?
    OLTÁRI ARANYOS VOLT EZ A RÉSZ KOMOLYAN MONDOM
    Zayn te meg huuuuh*-*
    Aisha pls igent mondj
    Nem tudsz nem igent mondani egy ilyen fiúnak, mint Zaynie
    Csak nézz rá ahogy otttérdel
    GYERÜNK
    Oké, asszem elég volt a fangörcsből
    Ez voltam én
    Majd még jövök
    De addig is; nagyun szöretem ahugyan írol, Bridzsit
    XDD
    xxDalma*3*

    VálaszTörlés
  3. Imadom.
    Mekkora ribanc mar a csaj!
    Varom a kovit ami remelem egy naagy IGENNEL kezdodiiik!!! Siess!😍😍😍

    VálaszTörlés
  4. UR ISTEN
    SIROK
    KOMOLYAN
    MINDJART KULDOK ROLA KEPET
    BASZOTTUL MEGKERTE
    SIROK
    MONDJON IGENT
    Caps Lock ki

    DE AKKOR IS MEGKERTE A KEZET.

    Le kell hogy csesszelek.
    MIERT NINCS DUGAS?
    HOL A SZEX?
    KABBE :(

    De eljen az ifju par 💑👫💕🍾🎂🍷👉👌

    Jo. Komolyra forditva a szot

    Fasza lett te faszarcu
    Siesse
    Jo? Jo.

    Puszika
    Cameron Dallas noje

    VálaszTörlés