2016. július 18., hétfő

4.fejezet-2 rész

Sziasztok!
Ismételten meghoztam az új részt. Igyekszem nem késni, viszont jövő héten nem hiszem, hogy lesz rész.
Tudom, hogy nem lett a legjobb :/
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Zayn Malik

-Zayn, én... nem tudok nélküled élni- kezdte, én pedig csak némán vártam a válaszát, de ezután már nem mondott semmit.
- Akkor ezt vehetem egy igennek?- mosolyogtam.
- Annak is szántam- nevettet, majd magához húzva megcsókolt- Szeretlek, Malik.
- Én is téged- pusziltam meg, majd a meghitt pillanatot a telefonom csengőhangja zavarta meg- Igen Louis? - sóhajtottam.
- Zayn, óriási gáz van. A vörös ribanc még mindig él, és átvette a zaklató szerepét.
- Hogy mondod? - ráncoltam össze a szemöldököm, mert nem akartam elhinni, amit hallottam.
- Küldött nekem egy videóüzenetet, amiben azt mondja el, hogy tönkre fog mindenkit tenni, a ti életeteket pedig meg fogja keseríteni- hadarta el.
- Mindjárt visszahívlak- válaszoltam röviden, majd kinyomtam a hívást.
- Mi az, történt valami?- fürkészett aggódva Aisha, én pedig csak megráztam a fejem.
- Hosszú, gyere be, elmesélem- fogtam meg a kezét, majd bementünk a házba.
- Louis mondta, hogy Kath még mindig él és virul, és egy videóüzenetben azt küldte neki, hogy gondoskodni fog arról, hogy mindenki összetörjön... célozva itt leginkább rád és rám- meséltem el. Nem mondott semmi, csak patakokban kezdtek el folyni a könnyei.

Aisha Freese

Utálom azt a vörös ribancot. Nem igaz, hogy nem tud eltűnni örökre az életemből. Mindig felbukkan a valahol és tönkretesz, és kárörvendő vigyorral végignézi, ahogy padlóra kerülök. Valamit már pedig tennem kell ellene. De jelen esetben ezen nem tudok agyalni.
- Shh, ne sírj- simogatta a hátamat Zayn- én is ugyanúgy utálom, ahogy te, de látod, hogy nem tudod sehogy sem arrébb rugdosni.
- De Zayn, elegem van belőle nem érted? És nem tudom mit csináljak vele. Akkor fog "támadni" ha egyedül leszek- utalva itt arra, hogy hamarosan haza kellene mennem, mert biztos idegesítő már Zaynnek, hogy két napja itt dekkolok.
- Költözz hozzám- ölelt magához.
- Megengednéd- kérdeztem meglepetten
- Sőt, már kérdezni is akartam.
- Köszönöm- és újra egy apró könnycsepp gördült le az arcomon, de most már a meghatottságtól.
- Még ma hozd át a cuccaidat, segítek- mosolygott, majd felhúzott a kanapéról, ahol eddig feküdtünk.
****
- És mi lesz ezzel a házzal?- dobta be a legutolsó lomot abba a hatalmas kocsiba, amit egy ismerőstől kölcsön kaptunk.
- Nem tudom. Lehet, hogy kiadom bérbe, vagy eladom, de inkább eladnám.
- Miért adnád el?- képedt el teljesen.
- Mert a múltam van benne, amitől szabadulni akarok.
Nála kipakoltuk a cuccaimat, és berendeztük mindent.
- Nekem most dolgom van, majd délután találkozunk- puszilt meg, majd elhagyta a házat, én pedig egyedül maradtam, és úgy döntöttem, hogy felhívom Anne-t és Daisyt, és elmegyünk valahova, és beszélgetünk egy kicsit, úgyhogy elővettem a telefonom, és felhívtam a barátnőimet, akik habozás nélkül igent mondtak. Boldogan beszélgettünk az egyik kávézóban, amikor meglepetésszerűen bukkant fel Kathleen. Igazából mi nem is vettük észre, csak a hangjából ismertük fel.
- Nocsak, nocsak Zayn máris egyedül hagyott? - ütötte meg a fülem a rikácsoló hangja.
- Neked pedig nincs jobb dolgod, mint utánam rohangálni? -forgattam a szemeimet unottan, Felálltam, hogy szemmagasságban legyek vele.
- Teszek róla, hogy összezuhanj- sziszegte összehúzott szemekkel, nálam pedig itt telt be a pohár Körbenéztem, alig voltak, úgyhogy teljes erőmből ráborítottam a kezében lévő pohara tartalmát.
- HÜLYE RIBANC!- ordította, majd a hajam után nyúlt volna, de én gyorsabb voltam, reflexből megragadtam a felsőjét és arrébb löktem, amitől rögtön elesett. Ott megfogta a lábamat, és kibuktatott, és egy diadalittas mosolyra húzta a száját, de én nem hagytam magam.Belekapaszkodtam a vörös loboncába, és erőteljesen ráncigálni kezdtem. 
- Álljatok le- szedte szét kettőnket Anne, mire Kath egy szúrós pillantással ajándékozott meg minket, majd otthagyott minket
- Mit tegyek vele, hogy végre eltűnjön a francba- túrtam a hajamba idegesen.
- Öld meg- állt elő a lehető legradikálisabb ötlettel Daisy, ami megmondom őszintén nem volt hülyeség, de sosem tennék ilyet.
- Ami azt illeti nem mondasz hülyeséget- kuncogtam, majd elhesegettem a gondolatot.

Zayn Malik

Szeretném meglepni valamivel Aishat, amit már elég régóta tervezek, de szükségem van olyasvalaki segítségére, aki közel áll hozzá. Nem volt kérdés, hogy Hayleyt és Louis fogom felkeresni ebben az ügyben. Tárcsáztam is a haverom számát, aki rögtön felvette
- Hali Louis. Ráértek most? Az ékszerészhez szeretnék menni, a részleteket ott elmondom, és jó lenne, ha Hayley is jönne.

3 megjegyzés:

  1. UUUUUU ZAISHA IS BACK
    FUUUUUHHHHHH
    MY LIFE IS BACK TOO
    AWWWW
    és még össze is költöztek awwww
    awww
    awwww
    awwww
    Az a vörös patkány meg menjen a gecibe
    aisha jól tette hogy leöntötte
    emellett még le is kellett volna lőnie jaaaaajaaaa
    xdddddddd
    Zayn milyen cuki
    <33
    hozd a kövit gyorsssaaaaan :*

    VálaszTörlés
  2. Imaaaadooom! Es vesszen a ribanc! Kurva jo lett ez a resz es olyaaan cukik Zaynek😍 siess a kovivel?💕❤

    VálaszTörlés
  3. ZEJN ES AISH BASZOTTUL UNDORITOAN CUKI
    Bétévé
    Azt a kurvat megrangatom
    NYIRD KI AISH NYIRD KI
    Benne voltem hm :$ me nem rancigalhattam meg en is? :(
    Ez egy fekete pont :(
    ZEJN+EKSZERES=LANYKERES
    Ugyii?
    Ugyii?
    Mond hogy igeen 😭😭
    Natefarok
    Siesse ká?

    Puszi
    Nash noje 💕👫

    VálaszTörlés