2016. július 25., hétfő

4.fejezet- 4.rész

Sziasztok!
Ezt a részt 07.24-én, vasárnap írom, és valószínű jövőhéten csak ez az egy rész lesz, esetleg még egy, de arra kevés az esély.
Jó olvasását!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Aisha Freese

Teljesen lesokkolt a kérdés, hirtelen egy hang nem jött ki a torkomon, és lepörgött a szemem előtt az életem. De tudtam, hogy helyesen fogok dönteni.
- Igen, Zayn, hozzád megyek- mondtam ki határozottan. Láttam rajta, hogy a a csalódottságot, ami a szótlanságom miatt ült ki az arcára, felváltja az öröm, és óriási mosolyra húzódik a szája, és levakarhatatlan róla a mérhetetlen boldogság.
- Reméltem, hogy ez lesz a válasz- ölelt magához szorosan, majd szenvedélyesen megcsókolt- szeretlek.
- Én is nagyon szeretlek. Zayn..
- Igen?
- Nem akarom meghívni a szüleimet, sem a bátyámat, csak a húgomat- jelentettem ki, amin nagyon meglepődött.
- De miért, mi történt? Tudom, hogy a bátyáddal nagyon régen nem tartod a kapcsolatod, de a szüleid?
- Amikor megtudták, hogy terhes lettem, pláne, hogy tiéd volt  a gyerek, teljesen kiakadtak, és nem értik, hogy miért pont az ő lányukkal történt meg mindez, és nem hajlandóak velem beszélni. Apukám még nem is volt annyira dühös és csalódott, de anyu teljesen kikelt magából, és nekem pedig nagyon rosszul esett, hogy a saját gyerekükkel így beszélnek- gördült le egy könnycsepp az arcomon, amit azonnal letörölt az ujjával.
- Shh, ne sírj. Nem tudom, hogy tehették ezt a szüleid, de ha így szeretnéd, rendben van- puszilt meg- És a húgod?
- Húgom nemrégiben lett 16, de mindennap felhív, és ő szégyellte magát anyuék helyett, azt mondta, hogy anyuék még mindig úgy gondolják, hogy így volt a helyes. Mindig beszélünk, a közeli családból ő az egyetlen, aki megérdemli, hogy itt legyen, és szeretném, ha ő lenne tanúm, őt illeti ez a dolog.
- Megértelek, és tudom, hogy anyukádék nem szerettek engem, de mindegy, hagyjuk is. És ami azt illeti, szeretném, hogy minél hamarabb összeköthessük az életünket- fogta meg a kezem- Egy éven belül legalább.
- Akkor április 7? - mosolyodtam el halványan, mivel akkor leszünk két évesek, és azt hiszem ez az időpont tökéletes lenne.
- Akkor aznap végre tényleg az enyém leszel- mosolygott- De ha hamar akarjuk, akkor kezdjünk el most intézkedni, és tudom is, hogy kinél fogunk kezdeni, te is örülni fogsz neki, már beszéltél róla.

Louis Tomlinson


- Louis- nevetett Hayley- fejezd ezt be, elég lesz már.
- Szó sincs ilyesmiről- csikiztem tovább, tudtam, hogy ez a gyenge pontja, és kínoztam volna tovább, de csengettek. Morogtam magamban egy sort, majd lemásztam Hayleyről- merthogy eddig a kanapén feküdtünk-felkaptam magamra a felsőmet, mert nem szerettem volna a vendégeket félmeztelenül fogadni, és odasétáltam, hogy ajtót nyissak.
- Szia Louis- köszönt egyszerre Zayn és Aisha - zavarunk?
- Nem, dehogyis, itt van Hayley is, gyertek beljebb- álltam félre, hogy ne álljak az útjukban.
 Leültünk a nappaliba, azt mondták, valami nagyon fontosról szeretnének beszélni. Tudtam, hogy újra együtt vannak, és arról is volt fogalmam, hogy miért kerestek, de nem gondoltam, hogy ilyen hamar sort kerítenek a lánykérésre, de az Aisha gyűrűsujján csillogó apró kis ékszer bizonyította, hogy már megtörtént.
- Szóval- kezdte Zayn- összeházasodunk, de gondolom ezt tudjátok- mi pedig bólintottunk.
- Azt a döntést hoztuk, hogy te kísérnél az oltárhoz, Louis- fejezte be Aisha barátja mondatát, én pedig hirtelen köpni- nyelni nem tudtam.
- Én? - kerekedtek el teljesen a szemeim- De miért engem választottatok?
- Mert mindkettőnkhöz nagyon közel állsz, ezért te vagy a tökéletes erre a posztra. Vagy mire- fejtette ki Aisha.
- Rendben, köszönöm, hogy ennyire megbíztok bennem. Mikorra tervezitek?
- Április 7. Hayley! Veled még beszédem lesz. A fiúknak még lesz egy- két megbeszélnivalója, úgyhogy maradnak, te pedig jössz velem- hadarta el
- Oké- pislogott a barátnője, majd felállt és elhagyták a házat.

Aisha Freese

-Megmondhatnád hová megyünk- sétált mellettem a lány.
- Találkozunk Daisyvel, és Anneval, mert nektek közösen lesz egy feladatotok, gondolom, tudod mire gondolok.
******
A kedvenc kávézónkban ültünk, és a rendelésre vártunk, miközben dumálgattunk.
- Szóval, szeretném, ha ti lennétek a koszorúslányaim. Már meg is kerestem egy üzletet, akik adtak egy kis ízelítőt- közben megkerestem azt a magazint, amit onnan kaptam- Tessék- tettem le az asztalra, majd mind a hárman ráraboltak. Sokáig lapozgatták az újságot, majd megállapodtak egy ruhánál.
- Ez lesz az- mutatták felém azt az oldalt, amin megtalálták azt, ami mindegyikőjüknek megfelelt. Egy gyönyörű, de mégis egyszerű, mentaszínű ruhakölteményt választottak, ami még nekem is megtetszett.
- Akkor ma el is megyünk ezt felpróbálni, ha kihozták a rendelést.
- De veled mi lesz? - kérdezte Daisy- A tiéd a legfontosabb, nem a miénk.
- Ó, ami az enyémet illeti. Annak holnap lesz a napja, de arra Louis is fog jönni. megbeszéltem vele, szeretném, ha ő is ott lenne, mivel ő pasi, másképp látja a dolgokat, és ráadásul Zayn haverja, és az én legjobb barátom.

Zayn Malik

Mielőtt tényleg megállapodok, szerettem volna, ha együtt szórakozunk még egy utolsót, úgymond szabadon, a barátainkkal együtt. Épp a készülődő barátnőmre- vagyis már a menyasszonyomra- vártam, amikor csöngettek, Megjöttek Hayleyék, és a másik két lány, illetve most kivételesen velünk tartott Harry, Niall és Liam is. Mindannyiuk gratulálni szeretett volna, ezt pedig egybekötöttük az este megalapozásával. 
- Gratulálunk haver- fogott velem kezett a három fiú, és megölelték Aishat is, aki megpuszilta őket. Mindenkitől kaptunk valami apróságot majd miután úgy éreztük, itt az ideje, elindultunk. Sosem voltak még annyian, amennyien most voltak ezen a szórakozóhelyen. Leültünk a pulthoz, kértünk piát.
- Itt jobb helyed lesz- húztam az ölembe Aishat, aki egy cseppet sem ellenkezett.
- A gerlepár már megint itt van? - hallottam meg Kathleen hangját.
- És neked pedig mindig meg kell jelenni ott, ahol mi vagyunk? - forgattam a szemeim. Aishara néztem, aki egy kicsit sem rendült meg, sőt, pókerarccal meredt a vörösre.
- Én mindig ott vagyok ahol kell- nevetett fel Kath ördögien- Malik, téged pedig vissza foglak szerezni! Tőlem nem szabadulsz meg! - szóra nyitottam volna a számat, de Aish megelőzött.
- Valóban? Akkor mutatok valamit. Szerintem Zayn örökre az enyém lesz, és meg is mutatom neked miért- emelte fel büszkén a kezét, amelyen a jegygyűrűje díszelgett, Kathleen pedig lefagyottan bámult kettőnkre.

3 megjegyzés:

  1. hát ez nagyon
    sixty-nine
    AISHA IGENT MONDOTT
    YAAAAAS ^-^
    minden vágam beteljesült mostmár
    legalább már nem kellesz ezt kívánnom a mikulástól karácsonyra c:
    vicc
    július van
    anyway
    NEXT QUESTION
    Rozikanéni remélem a híről örökre kővé dermed, utána elviszik az ufók és elássák a Marson c:
    cuki vagyok, tudom^^
    HOZD A KÖVIT
    PUSSSSZZZZ

    VálaszTörlés
  2. Na vegre kilett osztva a picsa de vartam😍nattyoon jo! Varom a folytatast!❤

    VálaszTörlés
  3. IGEEEEN
    EN TUDTAM
    BASZOTTUL IGEEEN

    DJ MALIK
    DJ MALIK

    ALL DAY
    ALL NIGHT

    DJ MALIK
    DJ MALIK

    Na szoval. Faxa koszorusbaba leszek ♡.♡ szexes ruham lesz :$

    Luizek meg mit huncutkodtak :33
    Ejnye Zejn mit zavartatok meg :33

    Te.
    Az a voros kurva mindenhol ott van? ._.
    DE MOST BEKAPHATOOOD
    BLEEE
    ZAISH IZ RIL

    Na siesse emberkem
    Vajom

    Puszi:
    Mrs. Dallas-Grier

    VálaszTörlés