2016. július 28., csütörtök

4.fejezet- 5.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt, elég korán írom az előzőhöz képest, de nem tudom mikor fog felkerülni.
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Zayn Malik

-Na erre mondj bármit, kislány- vágta oda keményen Aisha, a még mindig tátott szájjal ránk meredő Kathleenek, aki minden szó nélkül hátradobta a válla felett a vörös loboncát, és távozott.
- Olyan büszke vagyok magamra- dőlt hátra elégedetten, egy diadalittas vigyorral az arcán.
- Én is rád, Picur- pusziltam meg a nyakát hátulról, mire ő csak jobban megszorította a derekára fonódott kezemet.
- Ezaz Aisha, pacsit, jó voltál- jött oda Louis, majd Aisha belecsapott a tenyerébe- MINDENKI KÖRÉT ÉN FIZETEM!!- ordította, és nem kicsit érződött rajta, hogy már most van benne egy kis pia. Odakönyökölt a pultra, és kikérte mindannyiunk körét. Azt hittük, hagyja a pultosnak, hogy ő öntse ki mindenkinek, de Louis kikapta a kezéből az üveget, és mindenkinek csordultig töltötte a poharát.
- Fenékig- nyomta a kezembe, és ugyanígy mindenkiébe a vodkáspoharat, és volt az első, aki egy pillanat felhajtotta az üvegből készült kis tárgy teljes tartalmát- EZT RÁTOK ZAYN!

- Köszönjük szépen, barátom, de azt hiszem neked mára ennyi volt- nevettem, amikor megláttam, hogy a kissé dühös barátnője tart felénk. Megragadta Louis karját, majd elrángatta onnan.
- Kinn beszélgetünk egy kicsit, miközben kiszellőzteted fejedet- mondta neki.
 Miután  Louis látszólag kicsit kijózanodott, visszatértek hozzánk.
- Zayn, ellophatom a  barátnődet egy tánc erejéig?- kérdezte, én pedig bólintottam, és elmosolyodtam azon amit láttam. Nevetve táncoltak együtt, és élvezték egymás társaságát, olyanok voltak, mintha testvérek lennének.
- Lám-lám, már le is csapták a kezedről a menyasszonyodat?- állt meg mellettem Kath, nekem pedig egy apró gonosz vigyorra húztam a számat. Itt az ideje, hogy egy kicsit én is szórakozzak.
- Igen- bólintottam tetetett szomorúsággal- a velem szemben ülő Harry kikerekedett szemmel nézett rám, Daisy pedig szúrósan méregetett, de kacsintottam, és rögtön értettek mindent.
-  Megvigasztaljalak?- tette a vállamra a kezem, amit én rögtön lesepertem.
- Nem! Majd ő elintézi! - tártam szét a kezemet, hogy közéjük zárhassam a Aishat, aki egy hosszúra nyúlt csókkal köszöntött ismét.

Aisha Freese

- Persze szívem, ezer örömmel foglak felvidítani- mosolyogtam Zaynre, majd a vörös ribanchoz fordultam- Itt senki sem kíváncsi rád húzz el - intettem neki, majd egy nemzetközi "kabbe" jelzés kíséretében elment.
A másnap reggel eléggé érdekes volt. Borzasztó hányingerrel és fejfájással küszködbe támolyogtam le a lépcsőn, a szintén másnapos barátom pedig a konyhaasztalra borította a fejét és kezében egy nagy bögre kávé volt.
- Látom te is kicsattansz az energiától- nevettem, majd megpusziltam- Ma megyek a lányokkal valahova. De neked arról nem kell tudnod
- Igen, tudom miről lehet szó- motyogta, és csodálkoztam, hogy ilyen állapotban is jár az agya.
A szalon előtt várakoztam, és imádkoztam azért, hogy Louis legalább felfogja majd azt amit lát és hal. Az említett fiú hamarosan meg is érkezett a barátnőm oldalán, és láthatóan semmi baja nem volt, sőt, olyan volt, mintha tegnap nem ivott volna egy kortyot sem.
- Csövi- sétált oda vidáman- Na. akkor bemegyünk még ma?- kérdezte, mire mindenki tök furán nézett rá, abból ítélve, hogy hogy viselkedett.
 - Elegem van, nem találok egyetlen egy értelmes ruhát sem- dőltem le fáradtan és kétségbeesetten az egyik székre
- Nyugodj meg Aisha, ráérsz még, és még csak ezt az egy szalont néztük meg- nyugtattak a barátnőim.
- Mivel csak ezt az egyet tudom megfizetni- sóhajtottam.
- Különben is, még nem is néztük végig az összeset, gyere hátra- húzott fel a helyemről Hayley, majd átrángatott az említett részlegre.
******
- Ez lesz az!! Ezt a tökéletes!- visítoztam a hófehér csipkecsodában. Habár mindenki tök hülyének nézett, nem nagyon érdekelt. A lányok velem együtt örültek, Louis pedig csak halványan mosolygott.
- Mi az Louis? - fordultam hozzá.
- Zayn egy nagyon szerencsés ember- lépett oda hozzám, majd megölelt, és megpuszilt- Gyönyörű leszel.
Miután lefoglaltuk a ruhát, elmentünk az egyik McDonald'sba enni valamit, ugyanis már majdnem három óra volt mire végeztünk. Kifele menet, ismét belefutottunk a vörös kurvába, és már csodálkoznék rajta, ha eltelne úgy egy nap, hogy nem találkoznánk vele.
- Zayn komolyan gondolja, hogy majd elvesz téged? - nevetett lesajnálóan.
- Fáj, hogy engem szeret, te pedig csak ARRA kellettél neki? - vigyorogtam- Mielőtt benne keresnéd a hibát, magadban nézz szét, mert valami oka azért csak van- méregettem.
- Hidd el, te sem vagy nálam sokkal különb- vágott vissza, nekem pedig itt telt be a pohár. Mivel kevesen voltak, lekevertem neki egy hatalmas pofont.
- Most fejezd be! - ragadta meg a karomat Louis.
- Gyere ma este a pub elé! Hozd a palidat is!- kiáltotta utánam.
- Jó- egyeztem bele, majd otthagytuk.

3 megjegyzés:

  1. Baszki ez a kurva
    Komolyan mindenhun ott van?
    Szentem meg tortenelmi napokon is ott volt.
    Btw nem voltak helyes csavok

    Vissza hozzad
    MUTIKA MILEN LESZ AISH RUHAJAAA
    MUTIII
    LATNI AKAROM
    Zayn tenyleg egy szerencses majom

    Nadragam
    Siesse hatha igy Dorynak es Aishnak kozos eskuvoje lesz ;))))))

    PUSZI:
    Mrs. Dallas-Grier-Reynolds

    VálaszTörlés
  2. AWWWW PIÁS ÉS BUNYÓS RÉSZ
    kedvenc duom
    de ami fontosabb
    LOUISHA
    EZAZZZZZZ
    (( én hardcore shippelem őket ))
    SZÓVAL
    YAAAASSSSSS
    ROZIKANÉNI TAKARODJ MERT HOZOM A POROLTÓT, A PÉKLAPÁTOT, A KALAPÁCSOT ÉS A SHOTGUNT
    ÉS MJNDET FOGOM HASZNÁLNI
    HAHAHAHHAHAHAHAH
    wtf is wrong with me
    XDDDDDDDD
    remélem a kövi részbe Aisha jól megveri, de akkor már mozdulni sem fog
    :3
    szóval
    ami a lényeg
    HOZD A KÖVIIIIIIIT

    VálaszTörlés
  3. Ez a picsa gpst szerelt ezekre nm igaz h ott van mindenhol😡 Imadooom es varom a kovetkezoot😍😍😍😍

    VálaszTörlés