2016. augusztus 5., péntek

4 fejezet- 8.rész

Szisztok!
Meghoztam az új részt!
Köszönöm az előző részhez a sok komit :)
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Aisha Freese

Kinyomtam a hívást, majd befejeztem a kávézást, felkaptam magamra valamit, kiálltam a garázsból, és elindultam a kórház felé. Egész úton idegeskedtem, amikor pedig már leparkoltam, éreztem, hogy a tenyerem nyirkosra izzadt. Eligazítást kértem a recepcióstól, aki kedvetlenül és unottan megmondta az emeletet és a szobaszámot, én pedig megkerestem. A folyosón két kórházi dolgozó beszélgetett, egy nővér és egy főorvos. Amikor megláttak, megismertek, és felém tartottak.
- Nem is tudom, hogy most jó vagy rossz hírekkel szolgáljak. A beteg jobban már, felébredt, tud kommunikálni...- kezdte a doki.
- De? - kérdeztem, mert éreztem, hogy itt még nincs vége a mondatnak.
- Viszont nagyon furcsán viselkedik. Nem hajlandó  segítséget elfogadni, magát keresi, azt mondja magát akarja látni, és senki mást- fejezte be végül.
- Jó, menjünk be hozzá- nyomtam le a kilincset, majd benyitottam a kórterembe.
Zayn az ágyon ült, haja rendezetlenül, kócosan állt, és összegörnyedve, mereven bámult maga elé, lefelé nézve. Amikor beléptünk, egy percre felnézett. Alaposan végigmért minket, majd megállapodott a tekintete rajtam, és felcsillant a szeme. Kezét felém nyújtotta, én pedig elfogadtam. A doki és a nővér magunkra hagytak. Leültem az ágy szélére, és szorosan magamhoz öleltem.
- Annyira hiányoztál, és nagyon aggódtam- suttogtam, miközben fejemet a vállába fúrtam, és egy könnycsepp legördült az arcomon.
- Héé, ne sírj, jól vagyok- puszilt a hajamba

Zayn Malik

- Shhh- nyugtattam a még mindig zokogó lányt- minden rendben, nem örülsz neki?
- Dehogynem- bólogatott- örülök, mert azt hittem...- itt elcsuklott a hangja
- Hogy? - vontam fel kérdőn a szemöldököm.
- Hogy elmész- görbült ismét sírásra a szája.
- Jaj, kicsim, hogy gondolhattál ilyenre- öleltem ismét magamhoz, majd letöröltem egy újabb kikívánkozó könnycseppjét- Nagyon szeretlek, Picur.
- Én is téged.
- Egyébként a doki ma reggel azt mondta, ha minden jól megy, jövő héten ilyenkor már otthon lehetek- erre a kijelentésem elmosolyodott, és ismét egymás karjaiban kötöttünk ki. Kopogás hangja törte meg az idilli pillanatot. Lejárt az időnk.
- Mennem kell- nézett a szemembe szomorúan.
- Várlak holnap is- majd egy lágy csókot leheltem az ajkaira, majd elment.
** 1 héttel később**
Szörnyű volt az az 1 hét a kórházban, de Aisha mindennap meglátogatott, de sajnos mindig csak meghatározott időre engedték be hozzám. A sebem is szépen gyógyul már, de meg kell hagyni, egy csúnya emlék fog emlékeztetni erre a szörnyű emlékre.
- Kész vagy,  kincsem? - jött be a szobába.
Belepakoltunk mindent a már korábban behozott sporttáskába és némi rövid időt igénylő papírmunka után elhagyhattuk a kórházat. Mivel nálam nem volt ott a jogosítványom, Aisha vezetett. Otthon én vettem egy forró fürdőt. Miután végeztem, magamra csavartam egy éppen kezembe akadó fehér törölközőt. Kinyitottam a fürdőszoba ajtaját és Aishaval találtam szembe magam. Nem számított ő sem a megjelenésemre, és úgy látszott, nagyon tetszett neki, amit lát, mert teljesen elvörösödött, ami engem egy vigyorra késztetett.
- Tetszik, mi? - vigyorogtam még mindig, ő pedig bólintott.
- Én csak... ne haragudj...- dadogott, én pedig karjaimat a dereka köré fontam és egy szenvedélyes csókban forrtunk össze. Percekig csak álltunk a folyosón, és faltuk egymás ajkait. Egy hirtelen mozdulattal felkaptam, és a hálószoba felé igyekeztem. Lefektettem az ágyra, de egy másodpercre sem engedtük el egymást. A nyakát kezdtem el puszilgatni, tudtam, hogy ezt nagyon szereti. Valaki csengetett, én pedig úgy téve mint aki nem hallotta, folytattam azt, amit elkezdtem.
- Zayn, valaki itt van...- szólalt meg Aisha.
- Nem érünk rá, majd visszajön később-  motyogtam, fel sem nézve.
- Kérlek- nézett rám könyörgőn, én pedig egy sóhajtás közepette lemásztam róla, majd egy puszit nyomtam a szájára- Öltözz fel, én megyek kinyitom- ezzel pedig le is sétált a lépcsőn.

Aisha Freese

Gyors léptekkel lerohantam a lépcsőn, majd ajtót nyitottam az előtte álló Louisnak, akinek a tekintetéből kivettem, hogy valami nagyon fontosat akar mondani. 
- Mi a baj Louis, történt valami? - kérdeztem, és időközben csatlakozott Zayn is.
- Valamit tudnotok kell- kezdte- akik ott voltak azon az estén, amikor történt az incidens, komoly bűnözők. A főnökük az egyik hely tulajdonosa, Raymond Fields, egy bűnbanda feje. Jobb lesz, ha hallgattok mindenről mindenkinek. Engem kihallgattak, mert én vagyok az egyetlen szemtanú, Aisha, téged nem kerestek meg, mert te sokkos állapotba kerültél, emiatt nem tudtál volna biztos információt adni. Szóval, lényeg a lényeg, tartátok magatokat nagyon távol tőlük, ha nem akartok megint emberrablást.

2 megjegyzés:

  1. FUUUUUU BULIT CSAPOK ESKÜSZÖÖM
    ITT IZGULTAM NAPOKIG
    DEEEEE
    ZAYNNN JÓL VAN
    YAAAAAASSSSSS c:
    ÉS NEM HALT MEG
    viszont elszomorít, hogy ebben a részben nem kell használnom a péklapátot
    *cri*
    ebben a részben mindenki cuksi volt
    :33333
    ÉS AZTAKURVA
    LOUIS
    TE HÜVELYKMATYI
    MIT ZAVARTÁL MEG
    NEKEM ZAISHAT NEM
    ZAVARHATOD
    MEG
    CSAK
    ÍGY
    vágesz?
    tiltakozhatsz
    de ITS NO UUUUSSSSEEEEEEEEEEEE
    úgyis én nyerek ^^
    az a réjmond meg takarodjon a Marsra rozikanénivel, MERT MINDENKIT SZÉTVEREM HA VALAMI LESZ
    understood?
    ándörsztúd!
    !!!4!4!!4!4!4
    most búcsúzom
    :(:(:(:(
    tom hogy hiányozni fogok meg ilyenek
    DE JÖVÖK A KÖVINÉL!!!!!
    promisz

    VálaszTörlés
  2. Ahwww😍😍😍😍😍 de imadom😍 de nem akarom h baj legyen😡 siess nagyon!!!!!❤

    VálaszTörlés