2016. augusztus 1., hétfő

4.fejezet- 6. rész (+16)

Sziasztok!
Meghoztam az új részt!
FIGYELEM, KORHATÁROS TARTALOM!
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Aisha Freese

Elegem van ebből  a hülye ribancból, hogy mindenhol feltűnik, és mindig belémköt és folyton tönkretesz mindent. Soha nem tudom teljesen eltüntetni, csak akkor ha esetleg megölöm. De soha nem folyamodnék ennyire szélsőséges eszközökhöz.
Egyedül sétáltam haza, és végig azon izgultam, hogy vajon mit fogok mondani Zaynnek. Nem akartam belerángatni ebbe az egészbe, de ha nemet mondok Kathleenek, akkor gyávának fog tartani, úgyhogy ez volt a lehető legjobb megoldás. Remélem Zayn nem fog megharagudni, és eljön velem.
Mindenféle gondolat kavargott a fejemben, miközben hazafelé sétáltam. Hallgattam a cipőm kopogását a járda a felületén, miközben az agyam ezerrel pörgött és lélekben teljesen máshol jártam. Majd elérkeztem a lakásunkhoz. Egy pillanatra megtorpantam az ajtó előtt. Nagy levegőt vettem, majd rátettem a kezem a kilincsre, lehunytam a szemem, és lenyomtam. Nyitva volt. Tudtam, hogy otthon van mert rossz szokásához híven megint nem zárta kulcsra az ajtót.
- Megjöttem- kiáltottam be.
- Nappali- hallattszott az említett szoba felől a hang. A hanglejtéséből következtettem arra, hogy már tudja mi történt és nem igazán örül neki.
Bementem és köszönés nélkül nekikezdtem.
- Nézd Zayn, tudom, hogy nem volt jó ötlet, de nem tehettem mást, az a kurva tönkreteszi az életem, és ha elutasítom, akkor még jobban ránk fog szállni.
- Tudom- sóhajtott, majd felállt, elémlépett, kezeit a derekamra téve magához húzott és finom csókot nyomott az ajkaimra- Ezért fogjuk neki ma megmutatni, hogy kivel kezdett ki- vigyorgott.

Zayn Malik

Nem értem, hogy ennek a vörösnek miért kell mindenhol ott lennie, és ahol feltűnik, ott mindig balhét csinál. Louistól tudtam meg, hogy már megint produkálta magát. Eleinte nagyon mérges voltam, és Aishaért aggódtam, hogyha ebbe belement, akkor nagyon  tönkre fogják tenni. Ezért döntöttem úgy, hogy segíteni fogok neki, sőt, ha kell meg is védem, és el fogom kísérni.
*****
 Későn akartunk érkezni, ezért már este 9 is elmúlt, mire elindultunk. Mind a ketten teljesen feketébe bujtúnk, hogy ne keltsünk feltűnést.
- Még ígyis olyan csodátalos vagy- dicsértem meg, mert ez a szín gyönyörűen kiemelte a tökéletes alakját és vonásait, ő pedig a bókot elpirulva fogadta, és egy puszival hálálta meg. Kiléptünk a hideg éjszakába, és összehúztam magamon a fekete bőrdzsekimet, amikor éreztem, hogy jeges szél fúj. Aisha megfogta a kezem, és a kocsi felé kezdett húzni.
- Ha autóval megyünk, mindenki észrevesz- mondtam, mire bólintott, úgyhogy kézen fogva indultunk el a halvány, utcai lámpák által adott fénnyel megvilágított úttesten. Egy durván 20 perc séta után értünk oda

Louis Tomlinson

Nagyon rossz előérzetem van ezzel az egész előre megbeszélt úgymond "találkával" kapcsolatban. Sajnos volt alkalmunk megismerni a baráti körét, akikkel hiába szálltunk szembe, hiába vesztek oda, tuti, hogy vannak még ilyen emberei, és azok is legalább ilyen veszélyesek, hanem még ennél durvábbak. Nem hiszem, hogy ez afféle megbeszélős dolog lesz, sőt, szerintem sokkal nagyobb balhé lesz, mint egy szimpla veszekedés.
- Louis, valami baj van? - fürkészett a mellettem ülő barátnőm, Hayley- percek óta csak bámulsz magad elé- mondta, mire én csak megráztam a fejemet
- El kell mennem - álltam fel, majd magamhoz öleltem, és megcsókoltam- nem tudom mikor, de majd jövök- és elhagytam a lakásomat. Tudtam a hely pontos címét, úgyhogy nem gondolkodtam, határozottan mentem az úticél felé, és autóba ültem, hogy minnél hamarabb oda érhessek

Aisha Freese

Később érkeztünk a megbeszélt szórakozóhely udvarára. Szinte egy lélek sem volt sehol, csak néhány gyanús férfi lézengett, vagy a tömény alkoholos italokat öntötte magába sorozatosan, vagy pedig dobozonként szívták a cigit, és időnként furcsa illatok- vagyis inkább szagok- facsarták az orromat. Biztos voltam benne, hogy a füves cigi füstje lehet ilyen, mert itt nem csak közönséges dohányt szívtak. Kezdtem egyre jobban félni. Szorosan fogtam Zayn kezét, aki bíztatóan megsimogatta a hátam, és valamennyire biztonságban éreztem magam mellette.
- Na megérkezett a szerelmespár odanézzenek- ütötte meg a fülemet egy nem éppen kedvesen csengő hang.
- Már csak te hiányoztál az életemből- forgattam a szemeimet, mire ő gonoszan felnevetett.
- Azt hiszed meg tudsz fékezni, te kis ribanc? - nézett rám lesajnálóan
- Hogy mersz így beszélni róla? - ordított Zayn, és közeledni kezdett felé. Egy szekrény méretű pasas tartott a barátom felé, akinek sikerült egy hirtelen ütéssel reflexből hasba vágnia a tőle két fejjel magasabb tagot.
- Úgy, ahogy téges is ki foglak csinálni, Malik- vágta hozzánk.
- Most fejezd be! - hallottuk az udvarra vezető ajtóból Louis hangját
- Ugyan már, a törpét megbillentem és eldől- röhögött, és odaküldte az egyik haverját, és akkor olyan történt, mint amit még sohasem láttam. Louis alacsony termete ellenére ügyesen ugrott el a termetes ember elől, és sípcsonton rúgta, az pedig a fájdalomtól összeesett.
- Na most már elég volt a játszadozásból- vett elő egy pisztolyt Kath és felémfordította- mondj búcsút a szerelmednek!
- Állj le- ragadta meg a karját Zayn, és egy könnyed mozdulattal csavarta ki a kezéből a fegyvert, aminek meghúzta a ravaszát, a golyó pedig valahol egy távoli fában érhetett célt, mert a növény erőteljesen füstölni kezdett.
- Ezt nagyon megbánod, Malik! - kiáltotta, és egy oldalról érkező ismerőse egy késsel oldalon szúrta Zaynt. Zayn a fájó területhez kapott, ahonnan ömlött a vér, majd a földre rogyott, én pedig zokogásban törtem ki.

4 megjegyzés:

  1. amikor a mobilinternet csodája azt műveli velem, hogy alig nyitja meg a blogot
    DE MEGNYITOTTA ÉS MOST ITT VAGYOK
    YAAAAASSSSSSS ^^
    megint akkora tróger leszek, hogy elolvasom, pedig nem vagyok 16
    a táglályf kiválasztott engem, i cant help it
    ANYWAAAAYYYYYYY
    AZ A KURVA ROZIKANÉNI MÁR NEM CSAK EGYESEKKEL, HANEM PISZTOLLYAL IS FENYEGETŐZIK
    MIAFASZ
    HOVA SÜLLYED EZ A VILÁG
    * cri *
    NA MOST
    HA VALAMI
    DE TÉNYLEG VALAMI
    BAJA ESIK ZAYNIEEEEEEENEK
    AKKOR KOMOLYAN MONDOM ÉN SZÚROM LE AZT A NYOMORÉKOT
    ÉRTHETŐ VAGYOK?
    remélem
    elásom a marson ezt a boszorkányteremtményt
    inkább a Plutora, mert az messzebb van
    UUUU INKÁBB ELÉGETEM A NAPON
    :3333333
    *beteg elmém van, én ezt vágom c: *
    HOZDD A KÖVIT
    pusssszzzzz :*

    VálaszTörlés
  2. Brigi
    En mindjart sirok
    Hogy irhattal ilyent
    Mi az hogy Zaynt megbokkodi a fogpiszkaloval? 😭
    AISH TE MEG NEM TANULTAL ELSOSEGELYT?
    NE ZOKOGJ BAZDMEG LASD EL
    TOMMO HIVJ MENTOT
    AISH TE MEG ADDIG LASD EL A KURVA SEBET MERT ELVERZIK
    Btw
    Nagyon edibedi volt Zejn
    EN MEG FOREVERALONE
    KELL EGY OLYAN PASIMINT ZEJN
    NAGYON MENO ES SEXY
    Na de a voros kurvi
    Dogoljon ma meg
    Nem kell ide
    Ble
    Takarodjon
    AMUGY A KURVI BESZOLASAN SIRTAM AMIT LOUNAK SZANT XDDDD

    Na mokuskerekem
    Siesse es legyen mar vege mert OLVASNI AKAROM AZ UJAT
    SIESSEL MERT MEGOLLEK
    (aranyos vagyok tudom)

    Na puszika
    Mrs. Dallas-Grier-Reynolds-Caniff

    VálaszTörlés
  3. Brigi
    En mindjart sirok
    Hogy irhattal ilyent
    Mi az hogy Zaynt megbokkodi a fogpiszkaloval? 😭
    AISH TE MEG NEM TANULTAL ELSOSEGELYT?
    NE ZOKOGJ BAZDMEG LASD EL
    TOMMO HIVJ MENTOT
    AISH TE MEG ADDIG LASD EL A KURVA SEBET MERT ELVERZIK
    Btw
    Nagyon edibedi volt Zejn
    EN MEG FOREVERALONE
    KELL EGY OLYAN PASIMINT ZEJN
    NAGYON MENO ES SEXY
    Na de a voros kurvi
    Dogoljon ma meg
    Nem kell ide
    Ble
    Takarodjon
    AMUGY A KURVI BESZOLASAN SIRTAM AMIT LOUNAK SZANT XDDDD

    Na mokuskerekem
    Siesse es legyen mar vege mert OLVASNI AKAROM AZ UJAT
    SIESSEL MERT MEGOLLEK
    (aranyos vagyok tudom)

    Na puszika
    Mrs. Dallas-Grier-Reynolds-Caniff

    VálaszTörlés
  4. Nee maar . A kurvaanyjat a ribancnak meg a bandajanak😡😡 olyan joo!!! Nagyon siess!!💕

    VálaszTörlés