2016. augusztus 13., szombat

5.fejezet-1.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt, ezáltal elkezdem az 5.fejezetet is
Ez lesz az utolsó fejezet...nem hiszem el, áhh :(
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Aisha Freese


Hazafelé menet unottan bámultam az útra és az előttem haladó kocsikra. A rádió halkan szólt a műszerfalból, én pedig azon gondolkodtam, hogy mit tettem körülbelül egy órával ezelőtt. Lényegében örökre megszabadultam egy régóta zavaró problémámtól. Tudom, hogy nyomok és bizonyíték hiányában nehéz lesz megtalálni a tettest, aki én vagyok. Mivel a pub biztonsági kamerája, ahol már csak dolgozott,  nem lát el addig, ahol belöktem a csomagtartóba, és  azon a környéken egy lélek sem lakik, szóval még az sincs, hogy valamelyik ház térfigyelője rögzítette volna,a hogy elrabolom. Különben is, amit tett velem, és Zaynnel, ez már könnyen minősülhet önvédelemnek, mint gyilkosságnak.
Ehhez hasonló gondolatok cikáztak végig az agyamban, mialatt elértem London külvárosat. Megálltam a kocsifelhajtón, kiszálltam, kinyitottam a garázs ajtót, és beálltam az autóval. Beléptem a házba, a barátom már ott várt az előszobában, és rögtön a karjaiba vetettem magamat, és mélyen magamba szívtam a parfümje kellemes illatát, ami keveredett a reggeli arcszeszével és a nem rég elszívott cigi füstjének szagával.
- Merre voltál, Picur? - kérdezte mosolyogva. Ó, ha te azt tudnád, már nem becézgetnél és nem lennél ennyire vidám.
- Volt egy kis elintéznivalóm. A  szüleim már megint nekiestek a drága kishúgomnak.- hazudtam.
Habár megfogadtam, hogy nem fogok soha többet szóba állni anyámékkal, utálom, mikor a húgommal szórakoznak, aki persze nem szólhat vissza semmiért sem, mert elvileg ő még kicsi- pedig már 16 éves is elmúlt. Igen, csak én már 19, és van igazságérzetem, és ha kell, megvédem a húgomat a szüleinkkel szemben.
- Értem. Nézünk filmet?- mutatott a nappaliba, én pedig bólintottam. Egy romantikus vígjátékot néztünk a kanapén összebújva egy takaró alatt. Igaz, hogy én nem is nagyon figyeltem, mert végig azon járt az eszem, hogy mennyire önző vagyok, és nem érdemlem meg, hogy egy ilyen jó ember legyen mellettem, mint Zayn, és úgy oldom meg a problémánkat, hogy megölök valakit, és olyantól kérek segítséget, aki miatt majdnem életét vesztette azon a bizonyos éjszakán.
- Minden rendben?- zökkentett ki a gondolataimból. Megráztam a fejem, majd bólintottam
- Ne haragudj, csak a délutánon járt az agyam- mondtam, most nem hazudtam...tényleg nem.
- Akkor rendben, menjünk aludni, mert lassan nagyon késő lesz- fogta meg a kezem.

Zayn Malik

Olyan érzésem van, hogy Aisha ma nagyon nem a földön jár lélekben. Ha kérdezek valamit nem figyel, csak később esik le neki, hogy megszólítottam, és akkor is értetlen tekintettel néz rám. Lehet, hogy csak fáradt, remélem reggelre kipiheni magát. Késő estig filmet és sorozatot néztünk, aztán elmentünk lefeküdni. Mielőtt még álomra hajtotta volna a fejét, átölelt, és kezével pont a szúrt sebem hegét érintette, mire fájdalmasan felszisszentem.
- Fáj még?- nézett rám aggódó arccal.
- Nem, már nem annyira- simítottam ki az arcából egy zavaró hajtincset.  Szerettem volna, ha érzi, hogy törődöm vele- Hé, mit szólnál hozzá, ha még nem aludnánk?- kacsintottam, mire felnevetett, és rögtön értette a célzást, és egy cseppet sem ellenkezett. Én pedig magamhoz húzva hosszasan megcsókoltam. Arrébb söpörtem a válláról a haját, és ezt a területet kezdtem el apró puszikkal beborítani.
- Ne szöszölj sokáig, baby- suttogta a fülembe, és közben meghúzta a hajamat
- Óhajod parancs- mondtam, és úgy tettem, ahogy kérte.
***
- Kicsiiim- hallottam a hangját, és kellemes bizsergés futott végig rajtam, miközben a a karomat cirógatta- felkeltettelek?
- Ugyan- nyomtam egy puszit a szájára, és még ő is álmosan pislogott rám- Fáradt vagy?
- Nem, csak keveset aludtam- dörzsölte meg a szemét, és kénytelen voltam felkuncogni az előbbi kijelentésén.
- Mert mit csináltál éjszaka? - vigyorogtam.
- Várj nem tudom- gondolkodott el- ja meg van... épp a te karjaid között voltam a takaró alatt, és a nevedet sikítottam.
- Tudom-vigyorogtam még mindig- megyek csinálok reggelit.
- Hagyd majd én- állt fel, és kiment.

Aisha Freese

Mialatt reggelit csináltam, bekapcsoltam a rádiót, hogy ne telepedjen rá a konyhára a teljes csönd, és legyen némi kellemes zaj. Épp követkett a reklámblokk, amit egy rövid híradó követett, és rendkívüli felhívással kezdett.
- Figyelem! Tegnap délután eltűnt egy londoni lakos, 18 éves lány, név szerint Kathleen Taylor. Ma reggel nem jött munkába, és otthonában sem találták. Eltűnésekor fekete bőrdzsekit viselt, koptatott világos farmerrel és szürke felsővel. Jellegzetes ismertetőjegye a tűzvörös haja. Utoljára kollégái látták, amint a munkahelyéről a műszakja végeztével távozik. Ha bárki bármit tud róla értesítse családját vagy a hatóságot!- minden egyes szavára egyre nagyobbá vált a növekedő gombóc a torkomban, és fura, fojtogató érzés jelent meg a nyakamnál. Ha megtalálnak nekem végem. A telefonomra is SMS érkezett, egy ismeretlen számról, de az üzenet tartalma miatt, tudtam, hogy ki lehet a feladó
"Csajszi, ha nem adott vissza a fegyvert, a hátralévő életedet börtönben töltöd!"

3 megjegyzés:

  1. Ahh😱😱de imadom hallod 😍 ne mar h keresik a rossz ribancotxd nkm nm hianyzik😂 koviit!

    VálaszTörlés
  2. BASZKI
    EN FOSOK AZ UZENETTOL
    BAZDMEG
    KOMOLYAN KI KELL ASNIA A DOGLOTT KURVAT?

    Zejn bebi itt is hunszipunszi volt grrr
    UGYI LESZ PISZI ZEJN?
    UGYIII?
    Mondjuk akkor mar nem lehet mutyizni :c
    NEM BAJ
    LEGYEN PICI ZEEEEJN
    Na babam. Mit akartam
    Nem tudom
    Ne ijesztegess lyo?

    Puszi:
    Kemeron noje


    U.i.: tenyleg ne fosass :*

    VálaszTörlés
  3. spoiler
    én küldtem az üzenetet
    ANYWAAAAAAYYYYY
    imádom a blogodat elemezni, bár ezt kéne magyarórán is XDDDDDDDDDDD
    so
    AISHA MIÉRT HAZUCCC :(((((( ez feketepont
    meg shotgun
    meg kalapás
    meg PÉKLAPÁT
    AISHA NE CSINÁLD EZT VELEM WTF
    fuuu
    utána meg még hucutkodnak
    szegény zayn
    ehhhh
    :////
    de legalább nincs rozikanéni ajeeee
    MEGSZAKAD A SZÍVEM, HOGY VÉGE LESZ A SZTORINAK AWWWWWWW
    *cri*
    HOZD A KOVIT HAMAROSAN ^^

    VálaszTörlés