2016. augusztus 17., szerda

5.fejezet-3.rész(+16)

Sziasztok!
Meghoztam az új részt!
Amint ezt megírtam, már el is kezdem az újat,  és ha jól számolom szeptember 2-án ez a blog bezárja kapuit.
De lehet, hogy ezt egy kicsit felgyorsítom, még nem tudom.
FIGYELEM, A RÉSZ TARTALMAZ +16-OS RÉSZEKET, MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASSA!
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Louis Tomlinson

Teljesen megdermedten és megsemmisülten meredtem a telefonom képernyőjére, ami hirtelen elsötétült. Megráztam a fejem, és próbáltam napirendre térni az üzenet felett. Vajon ki lehetett ez, és mit akarhat tőlem? Talán Kath volt az, és azért tűnt el nyomtalanul, hogy újabb ördögi terveket szövögethessen, és most pedig végrehajtja őket, napok múlva pedig kárörvendően fog röhögni felettünk, amikor ismét elrabol minket vagy esetleg rosszabb? A bűnbanda egyik tagja lehetett, vagy maga Raymond, aki megtudta, hogy a rendőrségnek tudomása van az ügyről, és most mindent megbosszul? Esetleg csak egy rossz vicc? Nem tudom, de nem tetszik ez nekem, erről rögtön beszélnem kell a többiekkel is. Feloldottam a telefonom, kikerestem Zayn telefonszámát, majd elindítottam a hívást.
- Szia Louis, miért keresel?- hallottam a hangját a vonal végéről.
- Kaptam egy nagyon bizarr SMS-t, látnod kell feltétlenül- nyögtem ki nehezen. Hallottam, ahogy Zaynben benne akad a levegő, és egyre feszültebbé válik.
- Jó, gyere ide 10-15 perc múlva- mondta ki kis idő elteltével, majd bontottuk a vonalat, és elindultam.

Zayn Malik

Idegesen járkáltam fel s alá a házban és vártam Louist. Kíváncsi vagyok, vajon megint ki állhat ezek mögött. Gondolataimból  a csengő zökkentett ki. Sietve odasétáltam az ajtóhoz, és kinyitottam. Már nem csak Louis állt a küszöbön, hanem a lányok, Hayley, Daisy és Anne, illetve a fiúk is. Beinvitáltam őket a konyhába, és leültünk az asztal köré.
- Na mutasd- fordultam Louis felé, ő pedig csak csendben előkotorászta a zsebéből a telóját. Felém fordította a képernyőt. Azt az egy rövid sort olvasva a hideg végigfutott a hátamon, és a tenyerem pedig kezdett nyirkossá válni. Vajon ki lehet az, aki megint zaklatni akar.
- Azt hiszem az lesz a legjobb, ha ügyelünk egymás biztonságára. Nem szeretném, ha a múltkori eset megismétlődne.
- Várjatok egy percet, Aisha hol van?- nézett körbe Hayley.
- Reggel elment- vontam meg a vállam, majd az órára néztem- de már majdnem délután öt  van- nyeltem nagyot, és kezdtem aggódni.

Aisha Freese

Egyre inkább a sírás kerülget. Hazudok mindenkinek.  Hazudok a barátaimnak, hazudok a vőlegényemnek.  Egy erős lánynak tartanak, aki minden képes túllépni, és a múltját elfelejteni, holott egy hidegvérű gyilkos vagyok. Megindultak az első könnycseppjeim, felálltam a park padjáról, megpróbáltam magam összeszedni, már amennyire lehet, és elindultam haza. Furcsa érzésem van. Olyan, mintha valaki követne, megfordultam, és zörgést hallottam a mellettem lévő bokorból. Két erős kar ragadta meg a derekamat, és erőszakosan magához szorított. A földre lökött és belém rúgott, és a hasamnál is erős fájdalom nyílalt belém, én pedig felsikítottam fájdalmamban. Felém hajolt, és a rémületem egyre jobban kezdett rajtam elhatalmasodni. Azt hittem meg akar erőszakolni, de nem tette, csak fülemhez hajolt. Arcát eltakarta, ezért nem láttam ki lehet a támadóm.
- Ketyeg az időd csajszi. Tik-tak- hangja ismerős volt, de nem tudtam személyhez kapcsolni. Mikor elment, nehezen felálltam a földről. Utat engedtem a könnyeimnek, és futottam haza fele. Belépve a házba Zaynbe botlottam. Rögtön a karjai közé húzott, és a hajamat simogatta.
- Mi a baj Picur, miért sírsz? - kérdezte aggódva, de egy hang sem hagyta el a torkomat. Képtelen voltam megszólalni. Nem tudhatja meg, mi történt, semmiképpen sem. De nem érdemli meg, hogy játszadozzak vele.

4 megjegyzés:

  1. Ki merte bántani Aishat?😱😱😱 Fuuuu de utalok mimdemkit mer kell zaklatni. Nagyon izgi😍 varom a koviit!❤❤❤

    VálaszTörlés
  2. AZ A RAYMOND VOT MI? VAGY MI A PICSA A NEVE
    En is megrugdoslak te kotonszokeveny ch
    Zejni is fosik
    Lui is fosik
    Aish is fosik
    MINDENKI? VIRUS VAN?
    Na babam.

    SZEPTEMBER 2?
    A FASZOM VAR ADDIG
    NE KINOZZ
    NYEFF

    Ahso meg mit akartam.
    Nem tom
    Ja
    Siesse ka?

    Aish ne sirjon :c

    Puszicsika:
    Kemeron noje


    Uh siess azt elfelejtettem

    U.i.: Kihagytam hogy siess :*

    VálaszTörlés
  3. NEKEM MIÉRT VAN OLYAN ÉRZÉSEM, HOGY ROZIKANÉNI FEL FOG BUKKANI
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    amúgy elhatároztam
    hogy testőrük leszek
    úgybiza
    én leszek a pajzsuk
    HALHATATLAN VAGYOK MUHAHAHAHHAHA
    anyway
    AISHA NE HAZUDOZZ, EZ NAGYON ROSSZ DOLOG
    FEJEZD BE
    légy jó lány, és mondd el mindenkinek
    úgy cuksi leszel ^^^
    HOZD A KÖVIT MERT MEGHALOOOK

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh az kimaradt

      BÁRKI IS BÁNTOTTA AISHA BAET, AZT SZÉTVEREM KALAPÁCCSAL, ÉS FESTŐHENGERREL

      pusziiiii

      Törlés