2016. augusztus 19., péntek

5.fejezet- 4.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt! :)
Nincs semmi hozzáfűznivalóm
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Zayn Malik

Nem tudom mi üthetett Aishaba, amitől ennyire hirtelen szomorú lett. Annyira zokogott, hogy alig bírt egy hangot kinyögni, könnyei patakokban folytak le az arcán.
- Na mi a baj kincsem? - kérdeztem- Leülünk, megpróbálsz megnyugodni, és elmondod, oké?- simogattam a hátát, ő pedig egy aprót bólintott.
Leültünk a nappaliba, vett egy mély levegőt, és elkezdett mesélni.
- Az történt, hogy mikor  jöttem haza, megtámadott valaki. Körülbelül 40 éves éveiben járó férfi lehetett, nem tudom ki lehetett, soha sem láttam még, arcát egyébként is eltakarta. Megütött..aztán...aztán elment-fejezte be, és ismét könnyek kezdtek gyűlni a szemében.
- Máshogy is bántott téged? -szorítottam ökölbe a kezem.
- Nem- rázta meg a fejét, én pedig felálltam- Hova mész?
- A rendőrségre. Ez így nem mehet tovább..ez nem vicc. Lehet, hogy most nem erőszakolt meg, de lehet, hogy erre legközelebb sor kerül- sziszegtem a padlót bámulva
- Ne! - tiltakozott- Ha feljelentést teszel, akkor lehet hogy még inkább rám száll...- mondta, én pedig bólintottam.
- Igazad van- sóhajtottam- De nem hagyhatom, hogy bántson téged. Akkor is tenni fogok valamit ellene.
- Zayn ne keverd ebbe bele magad.. ha nem haragszol, most felmegyek egy kicsit pihenni.
- Nem, menj nyugodtan- mosolyogtam halványan, és ott is hagyott. Nem mondtam el neki az SMS-t, amit Louis kapott, és nem is tudom mikor kerítek rá sort, de egyszer muszáj leszek. Van egy olyan érzésem, hogy valamit titkol előlem...

Aisha Freese

Miután azt mondtam Zaynnek, hogy ledőlök, onnantól kezdve ki sem mozdultam a hálószobából. Csak feküdtem az ágyon, és bámultam a plafont. A fejemben ezer meg ezer gondlat cikázott egymást követve. Nem akarom bajba sodorni a barátaimat a saját baromságaim miatt. Az, hogy velem mi lesz, az már nem számít, de nem akarom, hogy nekik bántódásuk essen. Véget akarok vetni ennek az egésznek, de még nem tudom, hogyan. Akár leélem bűntudattal az egész életemet, csak legyen vége ennek a zaklatásnak.
 Nem tudom, mikor aludhattam el tegnap este. Nem rémlik, hogy lezuhanyoztam volna, úgyhogy másnap reggel rögtön a fürdőhöz vezetettem az utam, és vettem egy kiadós zuhanyt. Egy napom van. Egy napom van arra, hogy sínbe hozzam életem, és megvédjem a szeretteimet. Miután végeztem, összeszedtem magam, mert Zaynnel fel kell mennünk a belvárosba, ugyanis az esküvő miatt egy-két papírmunkát el kell intézünk. Úgy döntöttünk, hogy sétálunk, mert ma nagyon szép idő volt, a nap sütött, a szél lágyan fújt, de mégsem volt hideg. Felöltöztem, kissé rendbe szedtem magam.
- Csinos vagy- dicsért meg az ajtóban percek óta várakozó barátomat, majd magához húzott, és megcsókolt- Hogy érzed magad?
- Jól- válaszoltam, majd megfogtam a kezét és elindultunk.
***
Elképesztően fárasztó volt ez a délután. De minden percet megért, ha végre hivatalosan is összeköthetjük 10 hónapon belül az életünket. Már épp hazafelé tartottunk amikor egy zebránál a piros lámpa miatt meg kellett állunk. A lámpa zöldre váltott, jelezve hogy átmehetünk. Oldralra fordítottam a fejem, és egy őrülten száguldó motor tartott felénk,  láttam a sofőr elszánt tekintetét, amint határozottan felénk tart. Zayn elé ugrottam, hogy ne üssék el, és elsötétült minden...

Zayn Malik

Már egy órája itt várok a kórház folyosóján. Elképesztő, hogy mennyit járunk ide sajnos. Aishat elütötték motorral, a gázoló pedig elhagyta a helyszínt. Azonnal hívtam a mentőket és a rendőrséget. A helyszínen eszméletét vesztette. Amikor bevitték, testének minden egyes része kék és zöld színben játszott a nagy ütésektől, és óriási gézdarabok fedték a sérült területeket. Mindkét karja eltörött és műteni kellett. Végre kitolták a műtőből, azt mondták pár perc múlva bemehetek Hozzá. Nem tudom ki lehetett ez a barom, de minden követ meg fogok mozgatni, hogy eltűntessem a föld színéről ezt az embert.. vagy legalábbis megkapja méltó büntetését.
Bemehettem Aishoz,de alig bírt beszélni, nem volt magánál. Egy kérdést tettem fel neki.
- Miért csináltad?
- Miattad tettem Zayn...- motyogta halkan.

4 megjegyzés:

  1. Az a faszRaymond volt mi?
    En tudom
    Erzem

    Dragam.
    Mindig elfelejtem mit akarok mondani.
    Aish ne rijjon man:c
    Zejn meg jol erzi hogy titkolozik a fonokasszony

    Na ahso.
    Siessel mert megeszlek.

    Holnap Alfred haverunknak nyomtassa man egy linket lol

    Na nem huzom az idodet
    SIESS

    PUSZKA:
    Mrs. Dolan (Ethan noje wok nem Graysone nyugesz)

    VálaszTörlés
  2. Uj torzshely..a korhaz.
    Aisha tok edi hogy ennyire szerelmes mar , hogy motor ele szokik de hey neki is van elete. Nem szeretem az ongyilkos Aisht. Neeem! Amugy mert kell folyton valami kis kocsog legyen akit utalok?-.- es most nem is tudom ki
    Idegesit! Kovi reszt es valaszokat! 😍😍😍😍😍
    H.A.

    VálaszTörlés
  3. AISHA, BE KELL FEJEZNED A DEPRESSZIÓS ZENÉK HALLGATÁSÁT
    nyeh
    tudom hogy szerized
    de ne
    hatásuk alatt állsz, babe
    és MIÉRT TITKOLÓZOL?
    EZ NEM A PRETTY LITTLE LIARS EMBER
    XDDDDDDDDD
    el kell mondanod mit tettél
    ((MONDJUK NEKEM OLYAN ÉRZÉSEM VAN, hogy ROZIKANÉNI ÉL, DE MIIIINDDEEEEEGY))
    szóóóó
    a kórház nem jó hely
    szökjenek el innen, és heppi lesz minden^^
    EZT A SOK BARMIT MEG EL KEL ÁSNI A MARSON
    ÉS
    IGEN
    IDE MÁR PÉKLAPÁT JÖN
    BIZONY
    TRÓGER LESZEK :3333333
    siess a kövivel! :*

    VálaszTörlés