2016. szeptember 2., péntek

Epilógus

Sziasztok!
Hát, ez a nap is eljött...
Nem is tudom mit mondjak, vegyes érzelmek kavarognak bennem. Szomorú vagyok, mert ez volt a legeslegelső blogom, ami csakis az enyém volt. Eleinte nagyon idegen volt számomra, nem tudom miért, sokszor megfordult bennem a gondolat, hogy abbahagyom. Sokszor volt szünet, ami általában ihlet-; idő- és energiahiány miatt volt. De úgy döntöttem, hogy végigírom, nem érdekel, hogy olvassák-e vagy sem. Olyan volt, mintha a gyerekem lenne, amit mindeddig neveltem és most elengedem. Köszönöm, aki olvasta és a szereplőkkel együtt izgult, aki mindig várta a részeket, és rendszeresen kommentelt, vagy néha nyomott hagyott maga után.
Nem akarok sokat írni, úgyhogy itt most befejezem. 
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Zayn Malik

* 2013 február 20*

Fél év telt el azóta, hogy Aisha elment új életet kezdeni egy másik kontinensen, név szerint Amerikába,  és azóta semmilyen életjelet nem adott magáról senkinek sem. Telefonszámát lecserélte, és nem tudjuk elérni. Eleinte megpróbáltuk megkeresni, és felvenni vele a kapcsolatot, de ezek a próbálkozok mind sikertelenek voltak, és így inkább feladtuk. Az az üresség, amit maga után hagyott, teljesen szétszedte a baráti társaságunkat, és nagyon eltávolodtunk egymástól, a banda is közel van ahhoz, hogy külön utakon folytassuk. Én pedig teljesen magamra maradtam, és azóta nem is volt semmilyen kapcsolatom. Hiányzik Aisha... nagyon. Ezért döntöttem úgy, hogy megkeresem, és előröl kezdhessünk mindent...tényleg mindent. Annetől megtudtam, hogy New Jerseyben él, egyedül. Összepakoltam mindent, és hívtam egy taxit, ami kivitt a repülőtérre. Az időeltolódás miatt kicsit hamar kellett indulnom, ezért egy reggel 8-kor induló gépet választottam, hogy ottani idő szerint ne hajnalban érjek oda. Felírtam a telefonomba a címet, és hívtam egy taxit. Lediktáltam a címet, majd elindultunk. pont a ház előtt állt meg. Kifizettem a díjat, majd megfogtam a cuccaim, és az ajtó felé igyekeztem. Vettem egy mély levegőt, majd megnyomtam a csengőt. Nem telt bele egy perc sem, már nyílt is az ajtó, és Aish meglepődött tekintetével találtam magam szembe.
- Há-át te?- dadogta.
- Tudom, hogy azt kérted, ne jöjjek utánad, de egyszerűen...nem megy. Az a fél év, amit egyedül töltöttem maga volt  a borzalom, és a többiek is ugyanezt mondhatják el. Szeretném, ha újra kezdenénk.
- De Zayn. neked jobb lenne Angliában...mi lesz a bandával, ha te itt vagy?
- Ugyan, a bandának lassan annyi, nem hiszem, hogy még egy évet lehúzunk együtt. Jóban vagyunk, de valahogy azóta, mióta elmentél, nem megy semmi sem. Kérlek... és nekem ott a legjobb, ahol te vagy.. nekem VELED a legjobb! - mondtam őszintén.
- Ahogy belegondolok, talán ez az időszak nekem sem volt a legjobb- tűnődött el.
- Akkor ezt vehetem egy igennek? - kérdeztem reménykedve, ő pedig bólintott, én pedig szorosan magamhoz öleltem. És valahol itt kezdtük teljesen előröl...

Aisha Freese

*2021 július 18*

Mind a  ketten már 27 évesek vagyunk, mert mióta Zayn meglátogatott, már 8 hosszú év telt el, és azt hiszem életem legjobb döntése volt, hogy végül belementem az újrakezdésbe. Rá egy évre összeházasodtunk, és most már 3 pici gyerekünk van, a 7 éves Damien, az öccse a 5 éves Miles, és a kishúguk, aki egyben apuci egyetlen pici lánya: a 2 éves Hollie. Zayn imádja azt a kislányt, de tényleg. Újra felvettem a lányokkal a kapcsolatot, és két havonta egyszer meglátogatnak minket. A londoni Kathleen Taylor ügye lezárult, öngyilkosságnak nyilvánították. 
A One Direction nevű brit-ír fiúbanda évek óta feloszlott, és mindnyájan külön utakon folytatják, de nem felejtették el egymást, és néha beszélnek egymással.
- Hello Krapek, nézd mit hoztam neked- állt meg a házunk kapujában Louis és egy focilabdát mutatott Damien felé. Őt, és Hayleyt kértük fel, hogy legyenek a legnagyobb fiunk keresztszülei, és Lou a legnagyobb idejét vele tölti, ha itt van, és rendszeresen a hátsó kertben fociznak. Miles keresztszülei Daisy, és újdonsült párja, Jensen lettek, és habár Miles eléggé hiperaktív, és nehezen lehet leállítani, barátnőmék tudják kezelni. Most is épp a szobáját rendezi el újra olyanra, mintha egy meteor csapódott volna be. Daisyék meg próbálják kordában tartani
- Örülök, hogy ma is meglátogattatok- mosolyogtam Louisékra.
- Ugyan, ha lehetne örökre nálatok lennénk- nevetett fel Hayley- Örülök, hogy végre minden helyre jött körülötted.
- Hát még én- mosolyodtam el.
- Hoztaaam sütit- rontott be a nyitott kapun Anne, akinek a kicsi Hollie a keresztlánya, a keresztapukája pedig Niall, aki szintén nemsokára megérkezik közénk
- Louis, te már megint nem zártad be a kaput magad után?- fordultam felé röhögve, ő pedig csak bólintott.
Mára grillpartit szerveztünk, mert a barátaink két hétre itt maradnak, és nem lehetett kihagyni, hogy ne fussunk össze, így együtt. Késő estig szórakoztunk, aztán lefektettük a gyerekeket aludni.
- Fáradt vagyok- dőltem le a hatalmas franciaágyra, és lehunytam a szemem.
- Megérdemled a pihenést- mászott felém  Zayn, és egy puszit nyomott a homlokra. átkaroltam a nyakát és magamhoz húztam, és megcsókoltam.
- Szeretlek- suttogta a fülembe. És végre boldog voltam, nem volt semmilyen zavaró tényező, és tudtam, hogy most már semmi sem fog ennek véget vetni.

VÉGE

1 megjegyzés:

  1. Csak valami kis rovid uzet irok, mert az elozonel olyan cukit irtam

    Nagyon ari vege lett, bar tudtam, hogy ez lesz megis megjatszottam, hogy meglepodtem ;)
    Orulok, hogy a kiskolyok keresztanyja lettem, mert ez egyertelmu volt, megis hatalmas megtisztelteses, hogy a legfiatalabb Malikot en tartottam a kezemben, amikor majdnem megfullasztottak

    Szoval orulok, hogy nem lett ratyi vege. Siess az uj tortiddel

    Utoljara bucsuzok:
    Most mar Marker Anna, Pique felesege, Niall noje, Magconosok noje es meg nem tudom mi voltam. Szeri ♡

    VálaszTörlés